cybercity firewall hmmm
Fra : Jakob Madsen

Dato : 30-08-01 18:46

Nu gi'r Cybercity hackere og virus et ordentligt gok i nødden. Vi har nemlig
udviklet en sikkerhedsservice, vi kalder Hacker Smacker.
Hos Cybercity optimeres sikkerheden hver time døgnet rundt, uden at du skal
røre en finger eller en tast.

Ønsker du at blive sikret imod besøg af ubudne gæster fra Internettet -
såsom hackere - eller at blive beskyttet mod virus? Så skal du tilmelde dig
Hacker Smacker hos Cybercity.

Hvordan beskytter Hacker Smacker mig?

Med Hacker Smacker bliver:
* du automatisk beskyttet bag en firewall, hver gang du er på Internettet.
* alle e-mails med vedhæftede filer automatisk scannet for virus.
* alle websider som du surfer på automatisk scannet for virus.
Med Hacker Smacker er du godt sikret imod, at en hacker f.eks. kan få adgang
til at:
* læse dine private e-mails.
* slette og kopiere filer fra din computers harddisk.
* placere virus på din computer.

Hvordan får jeg adgang til Hacker Smacker?

Du tilmelder dig Hacker Smacker på
www.cybercity.dk/tjenester/hacker_smacker/. Du skal være opmærksom på, at du
i forbindelse med tilmelding ligeledes skal ændre et par ting i dine
internetindstillinger.
Næste gang du logger dig på Cybercitys servere, vil du automatisk være
beskyttet bag en firewall og få scannet alle e-mails med vedhæftede filer.
Du skal derfor ikke installere ny software på din computer. Alle
virusprogrammer bliver dagligt opdateret hos Cybercity, sådan at du altid
har adgang til den mest opdaterede software.

Hvem har adgang?
Alle Cybercity kunder med et af følgende abonnementer:
Bonus,- Fastpris60,- Fastpris120,- Fastpris480-abonnement. Friabonnenter
har ikke adgang.

Hvad koster Hacker Smacker?
Sikkerhed er en naturlig del af dit abonnement og Hacker Smacker tilbydes
derfor gratis.

Har du spørgsmål vedrørende Hacker Smacker er du velkommen til at kontakte
Kundeservice på telefon 33 98 33 98 mellem kl. 9-17 mandag til fredag.

Med venlig hilsen
Cybercity

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-08-01 19:01

Jakob Madsen skrev:

>Nu gi'r Cybercity hackere og virus et ordentligt gok i nødden. Vi har nemlig
>udviklet en sikkerhedsservice, vi kalder Hacker Smacker.

Nu giver dk.admin.netmisbrug spammerne et ordentligt gok i
nødden. Vi har nemlig udviklet en sikkerhedsservice, vi kalder
Spammer Jammer.

>Har du spørgsmål vedrørende Hacker Smacker er du velkommen til at kontakte
>Kundeservice på telefon 33 98 33 98 mellem kl. 9-17 mandag til fredag.

Har du spørgsmål vedrørende Spammer Jammer er du velkommen til at
kontakte http://usenet.dk/netikette - og bemærk at du kan gøre
det i alle døgnets 24 timer!

--
Bertel

Fra : Lars Petersen

Dato : 30-08-01 19:05

> [...]
> Spammer Jammer.
>
> Har du spørgsmål vedrørende Spammer Jammer er du velkommen til at

LOL! God en!

--
-
Lars

Fra : Lars Petersen

Dato : 30-08-01 19:05

En hacker er en der er god til at kode.
En cracker er en der laver ting ved programmer.
En intruder er en der trænger ind i en computer.

Dit opslag hører under dk.edb.opslag eller endnu
bedre! På jeres **EGNE** grupper - det er jo kun
NOGLE CC abonenter der har adgang.

Pffft! Og i er udbydere!!

--
-

Fra : Kent Friis

Dato : 30-08-01 19:09

Den Thu, 30 Aug 2001 20:04:31 +0200 skrev Lars Petersen:
> [...]
>En intruder er en der trænger ind i en computer.
>
>Dit opslag hører under dk.edb.opslag eller endnu
>bedre! På jeres **EGNE** grupper - det er jo kun

Ja helt ærligt... Kan vi ikke få lukket deres konto )))))

Mvh
Kent
--
The revolution has just begun.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-08-01 19:25

kfr@fleggaard.dk (Kent Friis) writes:

> Ja helt ærligt... Kan vi ikke få lukket deres konto )))))

abuse@cybercity.dk
:)

Fra : Henrik Boegh

Dato : 30-08-01 19:23

Kent Friis <mailto:kfr@fleggaard.dk> wrote in dk.edb.sikkerhed:

[...]

> Ja helt ærligt... Kan vi ikke få lukket deres konto )))))

Intet problem. En boltsaks og en forhammer så skulle det problem være løst.
Jeg har dog brug for en som kan holde øje med om polititet skulle finde på
at dukke op når de alarmer som der garanteret er installeret der hvor
DIX'en har til huse går i gang. Nogen frivillige?

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/
*** There's an X_ to much in my email address ***

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 30-08-01 19:41

In article <1916201.aeNJFYEL58@willemoes.nyboder.boegh.net>, Henrik Boegh wrote:

> [...]
> at dukke op når de alarmer som der garanteret er installeret der hvor
> DIX'en har til huse går i gang. Nogen frivillige?

Hvordan ville du ødelægge cybercity's internetadgang, hvis du stod i
Lyngby?

--
Andreas Plesner Jacobsen | Buck-passing usually turns out to be a boomerang.

Fra : Henrik Boegh

Dato : 30-08-01 21:27

Andreas Plesner Jacobsen <mailto:apj@daarligstil.dk> wrote in
dk.edb.sikkerhed:

[...]

> Hvordan ville du ødelægge cybercity's internetadgang, hvis du stod i
> Lyngby?

Det er her boltsaksen kommer ind i billedet. Jeg ville sådan set klippe
deres kabel over
At de så formegentlig har andre leverandører når det kommer til stykket er
så en helt anden sag, men det ville ødelægge morsomheden.

> Andreas Plesner Jacobsen | Buck-passing usually turns out to be a

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/
*** There's an X_ to much in my email address ***
"Jeg taler til min computer....jeg er dum "
- M. Tilewski

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 30-08-01 21:46

In article <1498749.x2qVVIhKEl@willemoes.nyboder.boegh.net>, Henrik Boegh wrote:

> [...]
> At de så formegentlig har andre leverandører når det kommer til stykket er
> så en helt anden sag, men det ville ødelægge morsomheden.

Ja - faktisk ville der ikke ske andet end et lille hop i diverse BGP
tabeller, og alt ville lystigt køre videre.

--
Andreas Plesner Jacobsen | In the eyes of my dog, I'm a man.

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 30-08-01 23:17

apj@daarligstil.dk (Andreas Plesner Jacobsen) wrote:

> Ja - faktisk ville der ikke ske andet end et lille hop i diverse BGP
> tabeller, og alt ville lystigt køre videre.

Hvordan laver man bitfejl på kabler?

PGP ID: 0x79701FB3 FP: 14CE E6BA 29CC 4ECE D7A3 30D3 FB74 A1CB 7970 1FB3

Fra : Henrik Boegh

Dato : 31-08-01 20:59

> [...]

> Ja - faktisk ville der ikke ske andet end et lille hop i diverse BGP
> tabeller, og alt ville lystigt køre videre.

Det er jo en skam. Jeg syntes vi skal følge Lars' forslag og nuke CyberCity.
Egentlig ville det nok være en dårlig ide da jeg bor ret tæt på Esplanaden
og i øvrigt snart regner med at være en CC-kunde.
Nyt forslag?

> Andreas Plesner Jacobsen | In the eyes of my dog, I'm a man.

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/
*** There's an X_ to much in my email address ***
"Do you know the best way to make a drem come true? Do you? Wake up! "
- Benicio Del Tore as Vincen in 'Excess Baggage'

Fra : Lars

Dato : 31-08-01 09:34

> [...]
> At de så formegentlig har andre leverandører når det kommer til stykket er
> så en helt anden sag, men det ville ødelægge morsomheden.

Kunne også gå forbi esplanaden og lave et lille EMP blast ;)

--
---
Lars

Fra : Kim Nielsen

Dato : 31-08-01 10:14

Lars wrote:

> Kunne også gå forbi esplanaden og lave et lille EMP blast ;)

det kan jeg da gøre .. det er alligevel på vejen hjem :)

Fra : Henrik Boegh

Dato : 31-08-01 20:57

Lars <mailto:lars@truth.ioflux.net> wrote in dk.edb.sikkerhed:

[...]

> Kunne også gå forbi esplanaden og lave et lille EMP blast ;)

En lille atombombe og så skulle det være klaret.
Er det noget du kan skaffe?

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/
*** There's an X_ to much in my email address ***
"fjern lige katten fra dit tastatur ik' "
- ^TwoSock^ på #Partyline

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 01-09-01 11:10

Således skrev Henrik Boegh <henrik@boegh.X_net> i dk.edb.sikkerhed
Fri, 31 Aug 2001 21:57:11 +0200:

>Lars <mailto:lars@truth.ioflux.net> wrote in dk.edb.sikkerhed:
>
>[...]
>
>En lille atombombe og så skulle det være klaret.
>Er det noget du kan skaffe?

Tæt på...

<http://www.zdnet.com/zdnn/stories/news/0,4586,2331772,00.html?chkpt=hpqs014>

Knud
--
Ask not for whom the telephone bell tolls ... if thou art in the
bathtub, it tolls for thee...

Fra : Jakob Madsen

Dato : 30-08-01 19:22

Det var ikke en reklame, det var meningen at det skulle være et indlæg, det
var en mail som jeg fik tilsendt....

MVH Jakob

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-08-01 19:57

Jakob Madsen skrev:

>Det var ikke en reklame

Hvori er det nu lige at forskellen består.

>det var meningen at det skulle være et indlæg, det
>var en mail som jeg fik tilsendt...

En anden gang så refererer du lige på to linjer hvad den nye idé
går ud på, og så tilføjer du din kommentar eller dit spørgsmål.
Så kan man forstå at det er oplæg til en diskussion.

--
Bertel

Fra : Gert Philipsen

Dato : 04-09-01 10:30

"Jakob Madsen" <webadmin@it.dk> skrev i en meddelelse
> Nu gi'r Cybercity hackere og virus et ordentligt gok i nødden. Vi har
nemlig
> udviklet en sikkerhedsservice, vi kalder Hacker Smacker.

Jeg forstår godt brokkeriet over indlægget. Denne serviceinformation til CC
kunder/reklame rettet mod ikke CC kunder burde have været formidlet på anden
måde og andetsteds.

Når det er sagt, kunne jeg godt tænke mig at få eksperternes vurdering af
tilbudet. Jeg er CC kunde og bruger i dag ZA, køre for sjældne men dog
regelmæssige virusscanninger.

Er CC's tilbud attraktivt og giver det n god beskyttelse? Kan det gøre min
forbindelse til omverdenen langsommere? Eller bør jeg blot fortsætte som
hidtil?

Gert Philipsen
Brug ikke din tid nu, til at fortryde hvad du brugte din tid i går til.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 04-09-01 10:37

"Gert Philipsen" <gert@begavet.dk> writes:

> Er CC's tilbud attraktivt og giver det n god beskyttelse? Kan det gøre min
> forbindelse til omverdenen langsommere? Eller bør jeg blot fortsætte som
> hidtil?

Attraktivt. Ja det er jo gratis, og et ekstra sikkerhedsniveau over
det du har. Dog skal man huske de punkter som C.C. også selv nævner
her
http://www.cybercity.dk/tjenester/hacker_smacker/fakta/

under "Er jeg 100% sikker med Hacker Smacker?"

Og så afhænger det også af hvor stort sikkerhedsniveau man ønsker
http://www.cybercity.dk/tjenester/hacker_smacker/fakta/uddybende_beskrivelse/

Desværre bliver flere ting mere besværlige jo større sikkerhed du
ønsker.