hvad skal jeg vælge???????
Fra : Camilla Larsen

Dato : 30-08-01 14:25

Jeg er i fuld gang med at omlægge min kost, men som sagt hører motion og
kost jo sammen..
Lige pt træner jeg 3x om ugen step 30 min med bodytoning i 30 min. Men nu
har jeg så prøvet Spining, og her kunne jeg bedre følge med og fik ikke den
der sviende/brændende fornemmelse i læggene som til aerobic.
Er spining lige så godt eller bedre som motion ?

Hvad mener I??

Camilla

Fra : Mette Frederksen

Dato : 30-08-01 17:27

Spinning er en af de bedste motionsformer for mit vedkommende!

Her kan jeg træne i mit eget tempo! Ikke nok med det så bliver jeg samtidig
motiveret til at give den en ekstra skalle fordi jeg prøver at følge med
musikkens rytme og de andre cyklister.

Men alligevel kan jeg sætte mig ned hvis jeg har behov for det! jeg har
kunne mærke stor fremgang fra at kunne cykle i 10 minutter i samme takt som
de andre og så til at kunne følge de andres program i en hel time! Det var
virkelig et kæmpe mål der blev nået for mig der! *S*

Mille.. hvad med at bringe dette indlæg på gyden også?!?! jeg er sikker på
at der sidder nogen med noget erfaring der også! *S*

Knus fra Mette

--
\!/
(@ @)