Vise / fjerne knapper i ACCESS
Fra : -Jens-

Dato : 30-08-01 14:35

Jeg har en formular med nogle felter og kommando-knapper. Herudover er nogle etiketter og kommandoknapper som er sat til synlig = nej.

Når jeg klikker på min kommandoknap "Vis" kører en hændelsesprocedurer som sætter Me.kommandoknap1.visible = true og Me.fortrydknap.visible = true. Det virker fint - knapperne bliver vist.

Jeg ønsker nu at man skal kunne fortryde denne handling ved at klikke på den nye knap der er dukket op (fortrydknap) hvorved kommandoknap1 og fortrydknap skal forsvinde igen. Jeg har derfor lavet en hændelsesprocedure som sætter de 2 ovennævnte knapper til false, men det virker ikke. Knapperne er der stadigvæk.

Hvad gør jeg galt?

Jens