Det der franske....
Fra : Uffe Christensen

Dato : 30-08-01 13:08

Phy... nu begynder det at haste lidt med det der franske instrumentale
harmonika-musik, jeg har efterlyst et par gange. Første gang "desværre" med
held, men jeg kan jo ikke sådan lige finde den gamle posting. Er der en
venlig sjæl, der lige kan fortælle mig, hvordan jeg finder tilbage til gamle
postings. Ja, den er ikke vildt gammel.

TAK!

UffeC

--
----------
VideoEdit - dansk forum for videoredigering

Fra : Uffe Holst

Dato : 30-08-01 13:41

In an article of 30 Aug 2001 Uffe Christensen wrote:

> [...]
> venlig sjæl, der lige kan fortælle mig, hvordan jeg finder tilbage til gamle

Er det dette, du søger:

http://groups.google.com/groups?hl=en&safe=off&threadm=jLO87.
4%24P91.1036%40news.get2net.dk&rnum=7&prev=/groups%3Fq%3D
harmonika%26hl%3Den%26group%3Ddk.kultur.musik.*%26safe%3D
off%26rnum%3D7%26selm%3DjLO87.4%2524P91.1036%2540news.get2net.dk

Du bliver selv lige nødt til at stykke de fire ovenstående linier sammen
til én, for jeg får en fejl, når jeg forsøger at poste den som én linie.

--
Uffe Holst

Fra : Peter G.

Dato : 30-08-01 13:42

Uffe Christensen <uffec@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> held, men jeg kan jo ikke sådan lige finde den gamle posting. Er der en
> venlig sjæl, der lige kan fortælle mig, hvordan jeg finder tilbage til

Husk nu at paste det hele ind (det vil nok ikke virke som klik-link):

<http://groups.google.com/groups?q=fransk+group:dk.kultur.musik&hl=da&safe=o
ff&scoring=d&rnum=5&selm=z8i97.5338%24lh7.273991%40news010.worldonline.dk>

Ellers kan jeg fortælle at det var Johnny Bonde der svarede på din
forespørgsel i sin tid.

--
M.v.h. / Kind Regards Peter