Se mail / eller ej.??
Fra : Kejs

Dato : 30-08-01 12:58

Hej i gruppen.
Håber der er en der kan gi en hjælpende hånd, naboens e-mail ses ikke når
jeg får mail, hvordan gør han det,? han påstår det er et program der gemmer
hans mail adr.? og hvor kan jeg finde den.
På forhånd tak.
Kejs

Fra : Kim Nielsen

Dato : 30-08-01 13:16

Kejs wrote:

> [...]
> jeg får mail, hvordan gør han det,? han påstår det er et program der gemmer
> hans mail adr.? og hvor kan jeg finde den.

kig i headeren på mailen .. han bruger følgende teknik men hans ip står
der stadig

telnet <mailserver> 25
helo julemand
mail from:<julemanden>
rcpt to:<nabo@tele.dk>
data
Hej med dig
..
quit

Og det har intet med sikkerhed at gøre ..

/Kim