Updatering af IE 4 til 5.5
Fra : Mikkel Christiansen

Dato : 30-08-01 14:16

Hej NG
Jeg har et problem med at installere en dansk IE 5.5 på både win 95 og win
98 platform. Den installere ca. 68% og fortæller så at den ikke har
installeret IE 5.5. Jeg har prøvet at geninstallerer fra starten af og også
prøvet at fortsætte installationen. Jeg har prøvet at slå alt fra (antivirus
etc..), men ligelidt hjælper det. Er der nogle derude som har været udsat
for samme problem. Computerene er af mærket HP Brio og HP Vectra VL

Mvh
Mikkel

Fra : Lacops

Dato : 03-09-01 13:33

Du må ikke installere 5.5. oven i en 4.0 da det kan give dig store problemer
senere hen. Opdatér derfor først til 5.0 og derefter til 5.5 eller 6.0 som
er den nyeste..

/Lacops

Fra : Rudi Stegen

Dato : 03-09-01 14:03

Lacops skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Du må ikke installere 5.5. oven i en 4.0 da det kan give dig
> store problemer senere hen. Opdatér derfor først til 5.0 og
> derefter til 5.5

Problemet er blot, at Mikkel bruger Win95 på den ene maskine. I MSIE4
ligger der en slags "miniopdatering" til Win95 (i hvert fald hvad
angår 95 OSR2 - den der indtroducerede 32-bit FAT'en), og den ligger
mig bekendt ikke i MSIE5.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Citer kun hvad du under dette kommenterer og klip alt andet væk