1 skyls toilet -> 2 skyl
Fra : Thïngmand

Dato : 30-08-01 08:20

Jeg har et Gustavberg Nordic toilet med 1 skyl - det ville jeg gerne have
lavet om til 2 skyl.

Er der nogen der ved om man kan skifte indmaden ud til 2 skyl?

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 30-08-01 20:32

Hej

Spørg dine lokale VVS-mænd, det lever de af at vide.

VH Birgitte

Fra : thomas

Dato : 31-08-01 07:58

Hej,

jeg købte for ca. 1år siden en "kop" til at sætte på trækstangen og derved
lavede jeg mit gamle Ifø toilet (ca 20 år gammelt) om til et 2 skyls toilet.
Så vidt jeg husker hed firmaet Lykkegård design og lå i nordjylland, men
mere kan jeg ikke huske.

Hilsen

Thomas

Fra : Michael Juul Pederse~

Dato : 31-08-01 20:55

Hejsa

Du kan købe et kit der laver det om til et to skyls. Det består af låg med
trykknap+bundventil jeg mener det koster 200-300kr, så det er hurtigt tjent
ind

Fra : Lars Clement

Dato : 09-09-01 21:03

Jeg har lige idag belastet bundventilen med en stor jernskrue. Nu er mit
gamle ïfö til både " stort " og " småt" - og helt gratis

--
Venligst

Lars Clement
clement@post9.tele.dk

Fra : H.M.

Dato : 09-09-01 23:22

Hej
det lyder spændende, men min fantasi slår ikke helt til, hvordan får du både
stort og lille skyl?

venligst hanne