Spørgsmål : Garmin Street Pilot
Fra : Peter Willkan

Dato : 29-08-01 23:42

Hej gruppe.

Hvordan får jeg forvandlet et track til en rute på min Street Pilot?
Det burde være muligt skulle man synes, men jeg har åbenbart ikke kigget
dybt nok i manualen, for jeg kan ikke finde en henvisning.

Kan I hjælpe?

M.v.h.

Peter Willkan
BMW R1100RT

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-08-01 23:48

Hej!

Peter Willkan wrote:

> Hvordan får jeg forvandlet et track til en rute på min Street Pilot?
> Det burde være muligt skulle man synes, men jeg har åbenbart ikke kigget
> dybt nok i manualen, for jeg kan ikke finde en henvisning.

1. Dit spørgsmål hører ikke hjemme i denne gruppe (dk.mar...elektronik), som kun
er beregnet til køb/salg af elektronikløsdele og måleinstrumenter m.v.
2. Det er ikke pænt at crossposte - kig venligst på http://www.usenet.dk for en
gennemgang af begrebet.

Jeg sætter viderestiller svar på dette brev til dk.admin.netikette.

PS: Folk som svarer på det originale indlæg skal lige huske ikke at svare i
elektronik-forum'et, og det håber jeg vil blive respekteret.

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

Tullende rundt i en rød Ford Escort 1.6i GLX '96 med nul gejl!

Fra : Peter Willkan

Dato : 30-08-01 17:02

Tak for din meddelelse Kim.
Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde - du må gøre det du synes er
rigtigt.
Mit spørgsmål er ikke offensivt eller uartigt - jeg spørger der hvor der er
hjælp at hente. Opdelingen af grupperne er ikke altid lige logisk og når jeg
nu vælger at "crossposte", så sender jeg min mail ud een gang til to grupper
i stedet for ad flere gange i diverse interessegrupper.

Fri mig for selvbestaltede og hellige mennesker der skal belære andre om
hvordan man opfører sig på nettet, så længe det er så uskyldigt et
foretagende som det spørgsmål jeg har.

Jeg afventer med sindsro en kontakt fra admin.

Med undren
en tidligere beboer på Kampsax (2808 1969-1974)

Peter Willkan

Fra : Desilva

Dato : 30-08-01 19:43

> [...]
grupper
> i stedet for ad flere gange i diverse interessegrupper.

Tag det ikke så tungt. Kim kan vist bare slet ikke lade værre med konstant
at futte og brokke.
Jeg tvivler personligt på at han gør nogen forskel, men han har vel ikke
bedre at tage sig til.
Jeg ser ca 20 indlæg fra ham ang. forkerte posteringer for hvert indlæg med
indehold. Hm.. ja hvis ikke tallet er højere end 20.

Fra : Søren L Hansen

Dato : 31-08-01 08:38

Desilva <alamyx@softhomeNOJUNKMAIL.net> wrote in article
<3b8e8847$0$65689$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
med
> indehold. Hm.. ja hvis ikke tallet er højere end 20.

Ja, og ganske hurtig på aftrækkeren er han, 6 minutter!!!
Og nu vi er ved det, er der nogen der har lavet et garmin kabel selv? Jeg
er netop ved og undrer mig egentlig over hvor man mon får fat i softwaren
til kommunikationen til min eTrex
--
Søren

Fra : Peter Willkan

Dato : 04-09-01 21:20

Hej Søren.
Jeg har prøvet at svare dig direkte, men mailen bliver afvist.

Prøv dette link

http://pfranc.com/projects/g45contr/g45_idx.htm

eller på dansk dette

http://pfranc.com/projects/g45contr/country/g4den.htm

Held og lykke.

Peter

Fra : Armand

Dato : 31-08-01 15:06

Desilva <alamyx@softhomeNOJUNKMAIL.net> skrev i en

> [...]
indlæg med
> indehold. Hm.. ja hvis ikke tallet er højere end 20.

Måske det så egentlig er ham der står til en anmeldelse til
"netetikette"?

--
Armand.
(brokkehoved - Men jeg lader det gå ud over hunden!)

Fra : Armand

Dato : 31-08-01 15:04

Peter Willkan <Willkan@mail.tele.dk> skrev i en
> [...]
der er
> hjælp at hente. Opdelingen af grupperne er ikke altid lige logisk og

- - - Hvilket jeg kan bekræfte fra de par gange jeg har forsøgt at
spørge mig ud af et PC-problem: Måske er PC-området specielt svært
gennemskuelig; men jeg er hver gang havnet i forkerte gruppe og derefter
blevet (venligt!!!) diregeret videre til rette gruppe - Som endda ofte
har vist sig ikke nødvendigvis at være den korrekte

--
Armand.