tabel spørgsmål
Fra : Mickey

Dato : 29-08-01 23:17

Er der en måde så man kan sikre at en tabel ikke bliver "udvidet" hvis der
er meget indhold i den ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
http://susie.dk/coderedworm.html

Fra : J.C. Voss

Dato : 29-08-01 23:39

Mickey <news002@susie.dk> wrote:

> Er der en måde så man kan sikre at en tabel ikke bliver "udvidet" hvis der
> er meget indhold i den ?

Du kan sætte width="xxx" i dine table elementer.

--
Jonas @ 11°, 56° ------------------------------
'Det var mig der inspirerede | Remember Occam's razor? |

Fra : Niels Andersen

Dato : 30-08-01 09:11

"Mickey" <news002@susie.dk> wrote in message
> Er der en måde så man kan sikre at en tabel ikke bliver "udvidet" hvis der
> er meget indhold i den ?

Nej.

Men det kan du med en "div", som du så kan putte i din tabel.
Du skal bare give din div CSS-egenskaben "overflow: hidden" (så vidt jeg
husker), og sætte størrelse på den.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Mickey

Dato : 30-08-01 20:22

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> skrev i en meddelelse

> Men det kan du med en "div", som du så kan putte i din tabel.
> Du skal bare give din div CSS-egenskaben "overflow: hidden" (så vidt jeg
> husker), og sætte størrelse på den.

hmm - det er jo rigtigt, desværre skal det bare være til et program der kun
forstår HTML 3.2, og ingen CSS...