/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Telmore... de sutter altså ikke...
Fra : Boris Mathiasen


Dato : 29-08-01 22:59

Jeg lige læse en hulens masse indlæg om hvor "ringe" Telmore er, men det
syntes jeg nu altså ikke...
Jeg har skiftet fra Orange/mobilix til Telmore, for kæresten, og der var
ikke nogle problemer...
Eller det vil sige at der ca. 1/2 time var problemer med at man ikke kunne
ringe til hende, men efter dette virkede det hele fint...
Men jeg har jo heller ikke ringe og skrevet 100 gange for at brokke mig...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på
http://www.gsmunlock.dk eller http://pc71.sd.dk-tv.net
Drop en mail hvis du er intresseret: GSMUnlockDK@c.dk

 
 
Fischer (30-08-2001)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 30-08-01 14:53

> Jeg lige læse en hulens masse indlæg om hvor "ringe" Telmore er, men det
> syntes jeg nu altså ikke...
> Jeg har skiftet fra Orange/mobilix til Telmore, for kæresten, og der var
> ikke nogle problemer...

Jamen tillykke med det. Dit nummer kom ud i portalitets-lotteriet.
Vi andre har været uden telefonnummer i over 3 uger nu.

> Eller det vil sige at der ca. 1/2 time var problemer med at man ikke kunne
> ringe til hende, men efter dette virkede det hele fint...
> Men jeg har jo heller ikke ringe og skrevet 100 gange for at brokke mig...

Men du havde jo heller ikke noget at brokke dig over, vel?

*Fischer




PHK (30-08-2001)
Kommentar
Fra : PHK


Dato : 30-08-01 17:18


"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3b8e454a$0$832$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> > Men jeg har jo heller ikke ringe og skrevet 100 gange for at brokke
mig...
>
> Men du havde jo heller ikke noget at brokke dig over, vel?

Vi har vel alle noget at brokke os over. Da prisen gik ned på 1,20 kr. hos
Telmore lovede de prisnedsættelser inden længe igen. Det er efterhånden over
et år siden nu!


--
_
|_|
| er (DK - Esbjerg)




Kim Bjoern (30-08-2001)
Kommentar
Fra : Kim Bjoern


Dato : 30-08-01 17:32


"PHK" <phk@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:9mlove$kll$1@sunsite.dk...

> > Men du havde jo heller ikke noget at brokke dig over, vel?
>
> Vi har vel alle noget at brokke os over. Da prisen gik ned på 1,20 kr. hos
> Telmore lovede de prisnedsættelser inden længe igen. Det er efterhånden
over
> et år siden nu!

Interessant indlæg!

1. Hvornår har Telmore sat prisen ned til kr 1,20? På deres site står der kr
1,25 !!
2. Hvor har de lovet lavere priser? De har da sat prisen ned fra 40 til 25
øre på SMS !
3. Du sige, de lovede det for over et år siden? Telmore har kun eksisteret
ca et halvt år!

Så det må du forklare nærmere.

Mvh Kim



Ole Rasmussen (30-08-2001)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 30-08-01 22:56



Hej Kim

"Kim Bjoern" <antispam@nospam.com> wrote:

>1. Hvornår har Telmore sat prisen ned til kr 1,20? På deres site står der kr
>1,25 !!

De havde nogle måneder engang i vinters, hvor man fik nogle % oveni hver
gang man satte penge ind på sin konto, det bevirkede at den reelle pris
faktisk kun var ca. 1,00,- kr.

>2. Hvor har de lovet lavere priser? De har da sat prisen ned fra 40 til 25
>øre på SMS !

Frank skrev engang hér omkring kommende lavere priser, det var også
engang i vinters, og der var flere andre tiltag og tanker, men ok, "Rom
blev ikke bygget på een dag"...

>3. Du sige, de lovede det for over et år siden? Telmore har kun eksisteret
>ca et halvt år!

Telmore startede i slutningen af Oktober 2000.

--
M.v.h. Ole®

Lasse Hedegaard (30-08-2001)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 30-08-01 21:07

PHK skrev:

>Vi har vel alle noget at brokke os over. Da prisen gik ned på 1,20 kr. hos
>Telmore lovede de prisnedsættelser inden længe igen.

Du mener vist 1,25 kr. right - og har minutprisen ikke helt tiden
været den samme? SMS-prisen er sat ned fra 40 øre til 25 øre.

Jeg husker dog godt at Frank snakkede om at de ville sænke prisen -
det er lang tid siden ja, men jeg husker ikke han lovede noget om
hvornår...

>Det er efterhånden over et år siden nu!

Hmm, jeg mener nu ikke Telmore er så gammelt...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk
Gratis telefoni og internetadgang hele oktober måned!
www.fergusons.dk/link/oktober/

Anders H. Andersen (01-09-2001)
Kommentar
Fra : Anders H. Andersen


Dato : 01-09-01 00:32

On Thu, 30 Aug 2001 15:52:33 +0200, "Fischer" <express@get2net.dk>
wrote:

>
>Jamen tillykke med det. Dit nummer kom ud i portalitets-lotteriet.
>Vi andre har været uden telefonnummer i over 3 uger nu.
Hvorfor opretter du ikke bare et andet nummer ved Telmore, som du kan
bruge indtil du får det gamle igen???

mvh
Anders

Boris Mathiasen (01-09-2001)
Kommentar
Fra : Boris Mathiasen


Dato : 01-09-01 00:57

Anders H. Andersen skrev:

> Hvorfor opretter du ikke bare et andet nummer ved Telmore, som du kan
> bruge indtil du får det gamle igen???

Det koster jo alt sammen...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på
http://www.gsmunlock.dk eller http://pc71.sd.dk-tv.net
Drop en mail hvis du er intresseret: GSMUnlockDK@c.dk

Fischer (01-09-2001)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 01-09-01 05:53

> >Jamen tillykke med det. Dit nummer kom ud i portalitets-lotteriet.
> >Vi andre har været uden telefonnummer i over 3 uger nu.
>
> Hvorfor opretter du ikke bare et andet nummer ved Telmore, som du kan
> bruge indtil du får det gamle igen???

Jeg har masser af andre numre jeg kan bruge i mellemtiden. De kan bruges til
at ringe op fra og jeg kan fortælle de nærmeste hvilket nummer jeg kan
træffes på.

Sagen er bare, at jeg i over 3 år har haft det samme mobilnummer hos
Sonofon.
Der er altså 2 milliarder mennesker (næsten ...) som kender dette nummer
og forventer at kunne fange mig på det.

*Fischer




John K (01-09-2001)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 01-09-01 10:43

> Jeg har masser af andre numre jeg kan bruge i mellemtiden. De kan bruges
til
> at ringe op fra og jeg kan fortælle de nærmeste hvilket nummer jeg kan
> træffes på.
>
> Sagen er bare, at jeg i over 3 år har haft det samme mobilnummer hos
> Sonofon.
> Der er altså 2 milliarder mennesker (næsten ...) som kender dette
nummer
> og forventer at kunne fange mig på det.


Det problem kender jeg ganske udemærket.

Jeg har også skiftet fra Sonofon til Telmore, men der er ikke sket en skid
siden mit abonnement hos Sonofon blev lukket for over to uger siden, så nu
kører jeg med et gratisabonnement hos Telia.

Det jeg er mest træt af er Telmores inkompetente supportafdeling, der hver
gang man ringer ind til dem lover at de nok skal få bragt tingene i orden.

Første gang jeg ringede ind til dem, fik jeg at vide at de ikke havde
modtaget papirerne fra Sonofon, men de ville ringe og rykke efter dem og så
ville jeg få besked hurtigst muligt - det er nu over tre uger siden og jeg
har intet hørt.

Da jeg ringede ind til dem anden gang fik jeg at hvis mit abonnement hos dem
ikke var iorden mandag (jeg ringede fredag), ville de bede Sonofon åbne mit
gamle abonnement - intet skete - det er nu over to uger siden.

For ca. fjorten dage siden ringede jeg så igen ind til dem - her fik jeg at
vide at de straks ville undersøge sagen og så ville jeg senest næste dag
modtage en e-mail med en forklaring - jeg har stadig intet modtaget.

Iøvrigt mystisk at Frank Telmore ikke skriver i gruppen for tiden - man må
da håbe han har røde ører over hans inkompetente supportafdeling.


Mvh

John K




Ole Rasmussen (01-09-2001)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 01-09-01 22:32



Hej

"John K" <sydfynsfm@hotmail.com> wrote:

>Det jeg er mest træt af er Telmores inkompetente supportafdeling, der hver
>gang man ringer ind til dem lover at de nok skal få bragt tingene i orden.

Ved alvorlige sager kan det betale sig at springe support/kundeservice
over (70218900) og istedet ringe direkte til Telmore på 70218700. Så
plejer der at ske noget meget hurtigt, og der sidder kompetente folk.

>Iøvrigt mystisk at Frank Telmore ikke skriver i gruppen for tiden - man må
>da håbe han har røde ører over hans inkompetente supportafdeling.

Jeg fik en email fra Frank for et par dage siden, han har pt. ingen news
reader, skulle lige ha' installeret én

--
M.v.h. Ole®

John K (02-09-2001)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 02-09-01 00:27

> Ved alvorlige sager kan det betale sig at springe support/kundeservice
> over (70218900) og istedet ringe direkte til Telmore på 70218700. Så
> plejer der at ske noget meget hurtigt, og der sidder kompetente folk.

Som åbenbart kun har et indgående nummer, som hver gang jeg har ringet til
det har været optaget :(

> >Iøvrigt mystisk at Frank Telmore ikke skriver i gruppen for tiden - man

> >da håbe han har røde ører over hans inkompetente supportafdeling.
>
> Jeg fik en email fra Frank for et par dage siden, han har pt. ingen news
> reader, skulle lige ha' installeret én

Hans personlige e-mail står på Telmore's site, så jeg tror jeg går direkte
til høvdingen istedet - så må vi jo se om han er så handlingsvillig, som han
før har givet udtryk for her i NG'en.


Mvh

John K




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177516
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408629
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste