Erfaringer med nokia 8850..
Fra : Denzazpar

Dato : 29-08-01 21:35

Hey... hvad er jeres erfaringer med 8850'eren?

Den er jo hulens dyr.. men er den det værd?

/Dez

Fra : Morten Jensen

Dato : 29-08-01 21:58

Hej!

Personligt ville jeg aldrig give så mange penge for en telefon, den skal jo
bare kunne ringe...
Skulle dog lige være Nokia Communicator hvis man nu havde noget seriøst at
bruge den til...

Du kan købe en ny Nokia 8210 til halvdelen ca. 2000 kr. hvis det er fordi at
du vil have en lille telefon.

8210 vejer 79g hvor 8850 vejer 91g
Det er egentlig den eneste væsentlige forskel på de to bortset fra
udseendet...

Jeg skifter selv telefon ca. hver 3 måned da jeg har adgang til billige
telefoner via mit arbejde. Jeg har næsten lige fået en Nokia 6210... Det er
suverænt den bedste telefon jeg nogensinde har haft...Tror faktisk at der
går mere end 3 måneder denne gang før jeg skifter (skulle da lige være hvis
6310 snart dukker op

Håber dette svar var til lidt hjælp

Morten

Fra : Denzazpar

Dato : 29-08-01 22:42

Det' bare fordi... jeg VIL have den fon, fordi jeg sys' den er så sej, og så
få folk har den...

Men jeg ved ikke rigtigt om den er holdbar nok...

Jeg har hørt noget om at alle mobilpriser falder pga. krise på mobilmarkedet
btw..

Fra : Morten Jensen

Dato : 30-08-01 07:33

Den er skam holdbar nok, men kr. 4000,- for en telefon...Tjaah...
Med en 8210 kan du få et cover så den ligner en 8850, problemet er bare med
de uoriginale covers at det som regel er noget skod, og ikke holder særligt
godt...

Har ikke hørt noget om krise på mobilmarkedet.. Priserne falder jo støt,
især når der er nye modeller på vej....

Hvis det går som regeringen vil have det, så vil alle nye telefoner ikke
længere være simlåst....
Dvs. priserne vil stige markant, da selskaberne ikke må låse deres telefoner
til deres net længere..
Så kunne man forestille sig at eks. en Nokia 3310 ville koste det
dobbelte.....

Også surt for os der tjener lidt ved siden af på netop at fjerne denne
simlås...

Fra : Jacob Olsen

Dato : 30-08-01 17:28

Jeg købte min 8850 via www.qxl.dk jeg tror jeg gav tjaa 3000,- og det eneste
der har været i vejen med den indtil nu, er at jeg har fået skiftet
displayet, som koster 500,- der begyndte at komme mærkelig streger på den..
Jeg vil sige at den er meget lækker, fylder ikke så meget. Men den modtager
ikke så godt, og det er jo efterhånden en gammel telefon mht til hvad den
indeholder af funktioner... Men absolt den er lækker at have... og vækker da
også lidt opmærksomhed.. Hvis jeg skulle vælge ny telefon, så ville jeg
måske nok gå efter Ericsson T68M, den nye med farvedisplay den ser lækker
ud, men jeg er sgu nok en nokia fan, og kan godt lide deres menuopbygning...
den er simpel og hurtig. Hvis jeg var dig ville jeg måske vente på 8310 det
er det nyeste af det nyest......