Ericsson T28/T20/R320/A2618 Unlockes for p~
Fra : Søren Lyngsøe

Dato : 29-08-01 21:08

Jeg har nu fulgt denne gruppe i håb om at få brugbare svar på unlocking af
Ericsson tlf.
Da jeg postede et spørgsmål fik jeg 1 nogenlunde brugbart svar og 5 tilbud
om at få det gjort for 75-150 kr. Jeg er iøvrigt jævnt træt af denne
indbyrdes krig hvor det eneste der tæller åbenbart er hvem der råber højest.

Nu har jeg så selv købt et kabel og fundet ud af hvordan. Så hvis du har en
af ovenstående tlf. og vil have den oplåst, så skriv til mig og vi finder ud
af hvornår. Jeg bor i Kbh. N. og kræver blot en håndfuld tuborg. Det kræver
selvfølgelig at du møder op med din tlf. Du kan selvfølgelig også skrive
hvis du har spørgsmål til hvordan du selv gør det.

Hilsen

Søren

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-08-01 21:14

Søren Lyngsøe skrev:

>Jeg er iøvrigt jævnt træt af denne
>indbyrdes krig hvor det eneste der tæller åbenbart er hvem der råber højest.

Absolut ikke. Det handler blot om at man skal overholde den fundats
der nu er for den pågældende gruppe, samt opføre sig som netiketten
siger man skal.

Jeg ville mene dit indlæg hører til i markeds-grupperne, men lad mig
hellere sige: SKÅL! :)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Snup en gratis bajer: http://fergusons.dk/ebeer/

Mobiltelefoner låses op: http://www.simlock.dk/

Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 02-09-01 00:00

Nu stopper du sku Lasse !!

Hvordan kan det være at du ikke sender en klage til udbyder over Sørens
"subject" da du ikke kan se et brev fra Thomas uden at sende klager til alle
udbyder i det ganske land ??

Det er åbenbart en personlig krig du køre på Thomas og ikke en skid andet !!

Mvh.

Niels Jul Astrup

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-09-01 00:03

Niels Jul Astrup skrev:

>Nu stopper du sku Lasse !!

Tal venligst pænt, jeg har svært ved at tage folk der snakker grimt
seriøst...

>Hvordan kan det være at du ikke sender en klage til udbyder over Sørens
>"subject"

Folk skal have en chance, og jeg sender absolut ikke en klage første
gang folk ikke overholder fundatsen. Jeg har ikke set Søren skrive
sådan et indlæg før, så jeg skrev på en pæn måde, at jeg mente at
indlægget hørte til i markeds-grupperne. (Om det så er en handel,
eller en tjeneste mod et par øller, det er en anden snak).

>da du ikke kan se et brev fra Thomas uden at sende klager til alle
>udbyder i det ganske land ??

Thomas skal være velkommen til at skrive indlæg der overholder
fundatsen for gruppen - ligesom alle andre. Det sker desværre sjældent
at han gør det. Thomas sender gang på gang på gang reklamer i gruppen,
og det er her det går galt.

>Det er åbenbart en personlig krig du køre på Thomas og ikke en skid andet !!

Ikke korrekt, det har jeg også prøvet at forklare en del gange.

Endnu engang, læs venligst på www.usenet.dk om quote/citat-teknik.

fortsætte debatten om dette - desværre mener jeg ikke du er fulgt med
en eneste gang...)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : Morten Jensen

Dato : 29-08-01 21:18

Sådan Søren..

Godt for dig...

Grunden til at der er så mange der prøver at råbe højest, er jo sådan set
bare at vi er mange ligesom dig der prøver at lave denne NG brugbar...

Dvs. bliver der postet et indlæg er det meningen at der skal komme et
brugbart svar...
Der er visse personer, nævner ingen navn(e) der bare svarer for at få deres
lille reklamesøjle i bunden af indlægget..

Derfor er vi nogle der kæmper for at få dette udryddet, så du må acceptere
denne "krig" lidt endnu indtil der kommer en naturlig løsning på
problemet....

Morten

Fra : 031266

Dato : 31-08-01 06:46

"Søren Lyngsøe" skrev d. 29-08-01 21:08 dette indlæg :
> [...]
>
> Hilsen
>
> Søren
>
> jeg er i kbh. hele næste uge og vil gerne dele et par tuborg med dig
mens
du åbner min ericsson a2628s.
min imail er allan.mathiesen@123mail.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : 031266

Dato : 31-08-01 12:44

> [...]
>
> Hilsen
>
> Søren
> hej det er allan igen "kablet er det samme som til t28 & 2618
men jeg har et lille problem. jeg har kun mobilos med til kbh.
har du et sms nr. jeg kan skrive på en gang i næste uge. mvh "Allan
Mathiesen"

http://www.kandu.dk/