Er mit program start mere end en gang?
Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 29-08-01 20:41

......Hvis ja, hvor mange gange er det så startet??

Hvordan kan jeg finde ud af det? Det skal bruges i forbindelse med noget
licenssjov så jeg skal helst vide hvor mange gange programmet kører...

MVH
Thomas

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 29-08-01 21:43

Er det på den samme maskine eller er det antal brugere på et
database-baseret program, der kører på et LAN ?

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 30-08-01 12:36

"Uffe Kousgaard" <uffe@routeware.dk> wrote in message
> Er det på den samme maskine eller er det antal brugere på et
> database-baseret program, der kører på et LAN ?

Begge dele

Nej, i første omgang vil jeg gerne kunne se om flere brugere på den samme
terminal server benytter sig af programmet.

Dog vil det være endnu smartere hvis man bare kunne kikke på databasen for
alle brugere, uanset terminal server, vil benytte den samme
database.....nogen ideer?

MVH
Thomas