Asus 6800 deluxe video ind
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 29-08-01 20:29

Hej i gruppen,

Har et Asus 6800 deluxe med bla. video ind.
Har aldrig brugt denne funktion, men ville nu prøve at sætte min video på og
på den måde få tuner/tv ind på kortet.
Jeg kan dog ikke få det til at virke, har kun nogle striper/flimmer i Asus
live programmet ligegyldigt hvad jeg ændre i opsætning er resultat det
samme.

Har nogen prøvet noget lignende og hvordan gjorde du så

JH

Fra : DWM

Dato : 30-08-01 06:19

"Johnny Haugaard" <hau@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme.
>
> Har nogen prøvet noget lignende og hvordan gjorde du så

Prøv at hente deres nyeste beta version af asus live.
ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/beta/vga/live46b5.zip
Ellers kunne du også prøve at bruge en anden driver til kortet.
http://users.bigpond.net.au/phoenixburn/index.htm
Jeg bruger selv asus´s 12.90 til mit 7700
De virker også til 6800
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen