Billetter til Race Day
Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 29-08-01 19:20

Hej alle

Jeg var lige en tur forbi Aagesen MC i dag - havde tabt en af de
"dimser", der holder visiret på min hjelm. De havde selvfølgelig ikke
en på lager, selvom jeg havde ringet på forhånd og spurgt, men resolut
blev der taget en fra en udstillingshjelm. Så vidste de tilgengæld
heller ikke hvad den skulle koste, så vi enedes om 20 kr. (alternativt
kunne jeg have kasseret en Schubert hjelm til 2500,-). Det synes jeg
egentlig er ret god service.

Hvorom alting er, så stod Fru Aagesen og fortalte, at de havde to (2)
billetter til Mosten Race Day, som de ikke kunne bruge - så de vil
blive bortgivet til den første der melder sig. Kan ikke selv, men
synes I lige skulle høre om det :) Jeg kan selvfølgelig ikke love, at
det ikke allerede er afsat, men det var 2 minutter før lukketid, så
der skulle være en chance i morgen tidlig.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Rene T.

Dato : 30-08-01 09:12

Jeg har lige ringet til Aagesen.

Billetterne blev givet væk i går - 1 minut over lukketid.

Mvh Rene
XL1200S, som da gerne ville have en fribillet...

Fra : Søren L Hansen

Dato : 30-08-01 09:17

Rene T. <rene@thorarinsson.dk> wrote in article
<3b8df5b7$0$291$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Jeg har lige ringet til Aagesen.
>
> Billetterne blev givet væk i går - 1 minut over lukketid.

Skidt pyt, vi ses vel dernede alligevel? Det er mig i den sorte læderjakke

--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Ksa

Dato : 30-08-01 10:03

Hvornår er det der er Race mostenday ?

KSa

Fra : Rene T.

Dato : 30-08-01 10:13

Hej "Ksa"

I denne weekend.

se.: http://www.mosten-mc.dk

Mvh Rene
XL1200S

Fra : Rene T.

Dato : 30-08-01 10:10

Hej Søren.

> Skidt pyt, vi ses vel dernede alligevel? Det er mig i den sorte læderjakke

Ja, nu var du så venlig at sætte billeder af min gamle motorcykel på din
hjemmeside for 2 år siden, så selvfølgelig ses vi, jeg har i mellemtiden
byttet Yamaha'en ud med en Harley...og mit tøj er næsten blevet tørt efter
turen til Mosten sidste år

Der nede...!!! der oppe, set herfra. (wonderfull wonderfull Copenhagen)

Mvh Rene
XL1200S

Fra : Henrik

Dato : 30-08-01 17:01

Jeg forsøgte også....uden held, men skal selvfølgelig afsted..
Har kommet der siden jeg var 13 år, som flaskedreng, har kun misset 1 Race
Day arrangement og 1 Engelsk Træf, er nu 24 år..

Kig ind på www.mosten-mc.dk
Det bliver fedt i år, med Thin Lizzy Pretty Maids, selvfølgelig
husmoderstrip og meget mere race end nogensinde før...
Twin Top Fuel, Drag Race og masser af andre spændende ting...

Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:_maj7.598$3n.15027@news.get2net.dk...