Hjælp søges
Fra : Flood

Dato : 29-08-01 18:22

Er der ikke en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med et problem?

Engang, for ca 6-8 år siden, sprøjtede jeg rimelig langt og rimelig meget
når jeg fik udløsning.

Det gør jeg ikke mere....!!!

På daværende tidspunkt var jeg lige inde for at blive opereret og i den
forbindelse satte de et kateder op. Kan det være årsagen?

Hvis der er nogen der har gode råd og lign, så hjælp mig her.

Please!

Flood

Fra : Bolle

Dato : 29-08-01 21:36

"Flood" <stofa80@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbindelse satte de et kateder op. Kan det være årsagen?
>
> Hvis der er nogen der har gode råd og lign, så hjælp mig her.

Hvad med om du blev indlagt igen, for at få fjernet det kateder:)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-08-01 21:39

Wed, 29 Aug 2001 19:22:05 +0200 skrev "Flood" <stofa80@sol.dk>

Hej Flood,

> [...]
>
>På daværende tidspunkt var jeg lige inde for at blive opereret og i den
>forbindelse satte de et kateder op. Kan det være årsagen?

Kun hvis du bemærkede at du just efter operationen ikke kunne sprøje
langt længere, men jeg tror ikke at det var kateteret der var skyld i
det.

Næh, det er desværre noget de fleste af os oplever i forbindelse med at
gå fra at være ung til "knap så ung" - de langskud der er i kanonen
udvikler sig efterhånden som man blive ældre, til nogle mere rolige
sprøjt - ja for nogle er det nærmest en "stille flod"

Visse mener at du kan træne dig til at sprøjte lidt længere ved at trøde
ca. 250-50 gange om dagen: Du kender den muskel du skal spænde hvis du
mens du tisser er nødt til at "bide strålen over"?

Metoden er at denne muskel spender man 1-2 sekund, slapper af 3-4
sekunder og gentager så øvelsen - og denne øvelse skal ske 25-50 gange
om dagen.

Jeg kan ikke sige dig om det virker, for jeg gidder ikke slev at prøve

René
www.rene.hjorth.com

Fra : claus

Dato : 30-08-01 16:41

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote:

> Jeg kan ikke sige dig om det virker, for jeg gidder ikke slev at prøve

Mon ikke du kunne overtales til at komme og hjælpe med træningen :)

--
hilsen claus

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 31-08-01 22:57

Thu, 30 Aug 2001 17:41:17 +0200 skrev claus@post.dk (claus)

Hej claus,

>Mon ikke du kunne overtales til at komme og hjælpe med træningen :)

Jamen Claus dog - du glemmer at jeg har fast kærreste og alt det-der
(jeg er også sikker på at vores ven 'Flood' helst er fri for en mere
'konkret' hjælp

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Chokmah

Dato : 29-08-01 22:31

On Wed, 29 Aug 2001 19:22:05 +0200, "Flood" <stofa80@sol.dk> wrote:

Hmm... de mest kompetente svar finder du nok ved net doktorene ved
ikke lige adresse men find det på gogle

>Er der ikke en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med et problem?

skal prøve...

>Engang, for ca 6-8 år siden, sprøjtede jeg rimelig langt og rimelig meget
>når jeg fik udløsning.
>
>Det gør jeg ikke mere....!!!

nahh men hvad skal man sige tingene bliver jo ikke mere med tiden så
det kan såmænd bare være alderen ?

>På daværende tidspunkt var jeg lige inde for at blive opereret og i den
>forbindelse satte de et kateder op. Kan det være årsagen?

Måske .. kommer der den sammen mængde sæd ?

>Hvis der er nogen der har gode råd og lign, så hjælp mig her.

ja dte blev jo kun til nogen flere spørgsmål
MvH
Bo

Fra : Flood

Dato : 30-08-01 07:59

Chokmah <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0knqot4rs7sou7k95kenvjttn9coe73vlp@4ax.com...

Nej mængden er mindre. Kan æggehvider hjælpe?

Fra : Stine Darmer

Dato : 30-08-01 09:43

Flood <stofa80@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b8d253e$0$241$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Er der ikke en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med et problem?
>
> Engang, for ca 6-8 år siden, sprøjtede jeg rimelig langt og rimelig meget
> når jeg fik udløsning.
>
> Det gør jeg ikke mere....!!!

Øh... Nu er jeg selvfølgelig "bare" en pige og kan derfor måske ikke helt
sætte mig ind i situationen... Hvad er problemet???

Er du klar over, hvor ondt det gør, hvis man får sådan et strint lige i
øjet??? Nogen har fortalt mig (ved ikke om det passer), at sædcellen
opfatter øjet som det eftertragtede æg - og derfor forsøger at befrugte det!
Det er i hvert fald *meget* ubehageligt

Anyways, jeg ville altså ikke have nogen problemer, hvis manden hande en
knap så hidsig udløsning.

/Stine

Fra : Per Wied

Dato : 30-08-01 18:51

"Stine Darmer" <d@rmer.dk> wrote in message news:9mku89$cp2$2@sunsite.dk...

> [...]
> knap så hidsig udløsning.
>
> /Stine
>

> Det er kun dejligt, at kvinder også vil komme med deres besyv.

Jeg ved heller ikke helt hvad det er der er så vigtigt ved at kunne sprøjte
langt og meget, men på en eller anden måde hænger det sammen med selvværd.
At sprøjte sin sperm ud i eller over kvinden er fantastisk for manden.
Ihvertfald for mig.

Det er klart at man skal passe på øjnene, det gør ondt, jeg har prøvet at få
mit eget sperm i øjet, dengang jeg stadig sprøjtede langt og rigeligt.

Det har taget noget af glæden ved sex fra mig.

Flood

Fra : claus

Dato : 30-08-01 23:08

Per Wied <perwied@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> mit eget sperm i øjet, dengang jeg stadig sprøjtede langt og rigeligt.
>
> Det har taget noget af glæden ved sex fra mig.

Der sker jo nogle ting med alderen - det gør der også for kvinderne, så
lad være med at klynke :) Til gengæld har man så fået flere erfaringer
og er blevet mere moden, så der er masser af gode oplevelser at udforske
i sexlivet, i stedet for at sidde og hænge med hovedet over en enkelt
ting, hvor trist den end kan være. Hvis du har mistanke om, at det
skyldes sygdom, og f.eks. har problemer med vandladning, er det
selvfølgelig klogt at gå til lægen.

--
hilsen claus

Fra : Hanne L

Dato : 31-08-01 09:19

Per Wied skrev i en meddelelse news:3b8e7d38$0$10262$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Hej Per

> Jeg ved heller ikke helt hvad det er der er så vigtigt ved at kunne sprøjte
> langt og meget, men på en eller anden måde hænger det sammen med selvværd.

Jeg kom til at tænke på små drenge, der konkurrerer om at
kunne tisse længst *S*. Det vigtigste er vel, at de kan tisse
overhovedet?

Ligesom det vigtigste må være, at en mand kan sprøjte,
fordi han så kan lave børn.

Jeg vil ikke undervurdere din følelse af selvværd eller
manglen på samme. Men måske kan det hjælpe, når jeg
fortæller dig, at jeg aldrig har tænkt over, hvor langt en
mand kunne sprøjte. Det er så eventyrligt ligegyldigt. For
det meste gør han det jo også indeni kvinden, hvor det også
er ligegyldigt, da sædcellerne nok skal finde vej, hvis det er
børn, man prøver at lave.

> At sprøjte sin sperm ud i eller over kvinden er fantastisk for manden.
> Ihvertfald for mig.

Sådan er der mange mænd, der har det. Gad vidst, om det
har noget med at tage i besiddelse at gøre. At sæden er et
form for mærke, han sætter på sin kvinde?

> Det er klart at man skal passe på øjnene, det gør ondt, jeg har prøvet at få
> mit eget sperm i øjet, dengang jeg stadig sprøjtede langt og rigeligt.

Jo tak, det er temmelig ubehageligt!

> Det har taget noget af glæden ved sex fra mig.

Og det kan jeg ikke forstå. Glæden over din elskede, nydelsen
af samværet med hende må da være det vigtigste?
Tænker du så meget på "dit problem", at det helt overskygger
det?

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 31-08-01 22:55

Thu, 30 Aug 2001 10:42:35 +0200 skrev "Stine Darmer" <d@rmer.dk>

Hej Stine,

>Er du klar over, hvor ondt det gør, hvis man får sådan et strint lige i
>øjet???

Ja, for pokker Men fordi han savner at kunne sprøjte med en del
kraft bag, er det jo ikke lige sikkert at hans fantasi er at sprøjte sin
kæreste i øjet, vel?

>Nogen har fortalt mig (ved ikke om det passer), at sædcellen
>opfatter øjet som det eftertragtede æg - og derfor forsøger at befrugte det!

DET er en skrøne, i den grad! Årsagen til at det svier er at sperm har
en lav pH-værdi, altså er surt - på samme måde som citronsaft svier hvis
du får det i øjet, dog knap så slemt.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Stine Darmer

Dato : 01-09-01 22:46

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7p10pt4265bmaarigik4ib6omel9efmcja@4ax.com...
> [...]
>

> Ja, for pokker Men fordi han savner at kunne sprøjte med en del
> kraft bag, er det jo ikke lige sikkert at hans fantasi er at sprøjte sin

Nej :) Det er jeg godt klar over, men pointen var sådan set også bare, at
han imo ikke behøver være "ked af det"!

Som Hanne skriver, har jeg ellers aldrig skænket det en tanke, hvor langt
han kunne skyde - blot lagt mærke til det, når det havnede så irreterende
et sted som øjet (eller håret, hvis man bare lige tager en hurtig tur på
toilettet).

/Stine

Fra : Chokmah

Dato : 03-09-01 13:21

"Stine Darmer" <d@rmer.dk> wrote in news:9mrkt5$1me$1@sunsite.dk:

HI Stine & Rene

> [...]
>
> Nej :) Det er jeg godt klar over, men pointen var sådan set også bare,
> at han imo ikke behøver være "ked af det"!

Nej jeg har nu også svært ved at se problemet - jeg mener hwa fan hvis man
kan få orgasme ...jamen så burde man well have sit so 2 speak på det
tørre

> [...]
> langt han kunne skyde - blot lagt mærke til det, når det havnede så
> irreterende et sted som øjet (eller håret, hvis man bare lige tager en

Hmmm nu sider jeg lige og ransager min hukomelse ....men jeg tror nu arldirg
jeg ernåed længer af ind til skæget men på den anden side så er jeg også 190
cm høj så ?

men som jeg gransker tanken så er mange af vi mænd sgu da i grunden noget
forfængelige ( ? ) hvor langt kan man sprøjte - er den stor nok ( ? ) kender
en der lige er blevet forladt fordi han var så flov over den var så lille
.....et indlæg værdigt jeg tror der er på vej .. jamen hvorfor fan kan man
ikke bare gøre godt med det man har ? og lære at bruge fantasien de steder
hvor man mener der skulle mangle noget - det er da meget normalt for resten
af kroppens sanser at kompensere på de områder hvor der er nedsat eller ikke
eksisterene virke !
MvH
Bo

Fra : p4751

Dato : 31-08-01 17:12

Flood wrote:

> [...]
> når jeg fik udløsning.
> <snip>
> Hvis der er nogen der har gode råd og lign, så hjælp mig her.

Jeg hører også til dem der altid har kunnet levere et ordentligt og rigeligt
sprøjt. Nu, hvor jeg er blevet ældre (50), har jeg lagt mærke til, at mængden
og konsistensen af sådan et sprøjt afhænger meget af kroppens vædskebalance.
God vædskebalance = langt og rigeligt sprøjt, lav vædskebalance = mere
tyktflydende, mindre mængde og kortere sprøjt. Så er du sikker på at du får
nok at drikke (ikke kaffe og øl, men vand)? Hvis du kun drikker når du er
tørstig får du garanteret for lidt vædske. Evnen til at vedligeholde
vædskebalancen ved tørstfornemmelse aftager en smule med alderen, så de
fleste ældre i virkeligheden går rundt med en vædskebalance, der er i
underkanten af det normale, medmindre de drikker vand selv om de ikke er
tørstige. Prøv at gå og sippe lidt vand i dagens løb, og se om ikke det har
indvirkning på dit problem.

Faktisk er det jo hyggelig måde at checke sin krops helbredsmæssige tilstand
på, ikke?

Andreas