Unlock Ericsson T29
Fra : Morten Jensen

Dato : 29-08-01 15:41

Hej!

Er der nogen der har prøvet at unlocke en Ericsson T29?
Hvilket kabel bruges dertil og hvilken software?

Morten

PS: Jeg er ved at starte en klub der skal hedde FMTMOAHLR
Foreningen Mod Thomas Madsen Og Alle Hans Latterlige Reklamer
Nogen der IKKE vil være med

Fra : Morten Jensen

Dato : 29-08-01 16:01

Har fået hjælp, tak..
Samme fremgangsmåde som med T28...

Hvad så med T39?

Morten

Fra : Thomas Madsen

Dato : 29-08-01 17:29

hej Morten
Ja jeg vil da gerne være med i din klub for Foreningen Mod Thomas Madsen Og
Alle Hans Latterlige Reklamer
mvh Thomas
--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr

Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 29-08-01 20:03

"Morten Jensen" <mortenjensen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>

> PS: Jeg er ved at starte en klub der skal hedde FMTMOAHLR
> Foreningen Mod Thomas Madsen Og Alle Hans Latterlige Reklamer

Ja, Jeg vil ikke, under nogen omstændigheder.

Mvh.

Niels Jul Astrup

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-08-01 20:12

Niels Jul Astrup skrev:

>Ja, Jeg vil ikke, under nogen omstændigheder.

Du er FOR at Thomas skal blive ved med at spamme gruppen med sine
reklamer?

Du er FOR at alle skal have lov til at spamme løs så meget de vil, så
gruppen til sidst drukner i reklamer?

Du er FOR at gruppen dør, da ingen gider læser i den, fordi den
overhovedet ikke bliver brugt til det den er til, og man ikke kan se
de indlæg der hører hjemme, fordi de overskygges af alle reklamerne?

Du er MOD fundatsen for gruppen og netiketten?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : T.Madsen

Dato : 30-08-01 04:33

Lasse
du angriber jo alt og alle der ikke deler din skide meninger DU må jo være
syg i dit lille hovede
mvh Thomas
Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:2gfqot8365fo065p21hdb8gqc23rtvoe10@news.inet.tele.dk...

> [...]
> de indlæg der hører hjemme, fordi de overskygges af alle reklamerne?
>
> Du er MOD fundatsen for gruppen og netiketten?

Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , jeg kan også komme 2
spil(i de fleste)
og vibrator i 3210 og det koster kun 80 kr men ring på 51308219
bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt Søndag..

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-08-01 05:58

T.Madsen skrev:

>du angriber jo alt og alle der ikke deler din skide meninger

Jeg mener ikke det er et angreb - jeg prøver bare at forstå om det
virkelig er det Niels mener...

Desuden er det ikke kun _min_ mening, men 'reglerne' for usenet.

>DU må jo være syg i dit lille hovede

Flot Thomas!

Hvorfor dog ikke holde debatten på et sobert plan?
Umiddelbart syntes jeg ikke jeg kan bruge det, at du mener 'jeg er syg
i mit lille hovede' til noget i denne debat.

Skal vi bare svine hinanden til - for så står jeg altså af, det vil
jeg ikke bruge min tid på.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kim Andersen

Dato : 30-08-01 09:51

> Skal vi bare svine hinanden til - for så står jeg altså af, det vil
> jeg ikke bruge min tid på.

Hmmmm.... det er da ellers stort set det eneste vi ser fra dig.... Der er
aldrig hjælp, med henvisning til dig og dine *venner's* forretning, og
rettelser på folk......

Kim A

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-08-01 14:42

Kim Andersen skrev:

>Hmmmm.... det er da ellers stort set det eneste vi ser fra dig....

Hvornår ser du jeg har svinet nogle til? Jeg mener jeg hele tiden har
holdt et pænt og sobert sprog.

>Der er
>aldrig hjælp, med henvisning til dig og dine *venner's* forretning, og
>rettelser på folk......

Hjælp med henvisning?

Mener du jeg aldrig hjælper? Well, det er jeg da ked af at høre, for
jeg er uenig. Prøv at kigge igen. Jeg tror mange er af en anden
opfattelse. Kig også gerne i gruppen news:dk.teknik.telefoni.mobil

Korrekt, der har været mange henstillinger af specielt Thomas Madsen,
men det er der jo en grund til.
Hvis folk opførte sig ordentligt (på flere måder), så ville vi ikke
have problemet, og jeg kunne slippe for at bede folk pænt om at lade
være.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kim Andersen

Dato : 31-08-01 11:29

> Hvornår ser du jeg har svinet nogle til? Jeg mener jeg hele tiden har
> holdt et pænt og sobert sprog.

Ganske rigtig....

> Mener du jeg aldrig hjælper? Well, det er jeg da ked af at høre, for
> jeg er uenig. Prøv at kigge igen. Jeg tror mange er af en anden
> opfattelse. Kig også gerne i gruppen news:dk.teknik.telefoni.mobil

Rigtig igen, henvisninger, men ingen hjælp med hvad du ved om
unlocking..!?!?!

> [...]
> Hvis folk opførte sig ordentligt (på flere måder), så ville vi ikke
> have problemet, og jeg kunne slippe for at bede folk pænt om at lade

Vi er da helt enige om at thomas ikke kan finde ud af det!!!

> Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
> Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk
> Gratis telefoni og internetadgang hele oktober måned!
> www.fergusons.dk/link/oktober/

Tjaaaa..... hva skal jeg sige... den signatur har vi efterhånden set mange
gange....

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-08-01 12:12

Kim Andersen skrev:

>Rigtig igen, henvisninger, men ingen hjælp med hvad du ved om
>unlocking..!?!?!

Jeg orker ikke at begynde at finde Message-IDs frem, og mener ikke jeg
skal 'bevise' noget.
Jeg svarer absolut ikke på alle de spørgsmål jeg kan - det er rigtigt.
Det er der flere grunde til - men igen, det er vel intet krav at jeg
skal det. Jeg svarer når jeg kan, har lyst, vil osv. Jeg får ikke løn
for at skrive på usenet.

>Tjaaaa..... hva skal jeg sige... den signatur har vi efterhånden set mange
>gange....

Det er ikke til diskution. Min signatur overholder reglerne for
signaturer, så længe den er på på 4 linier af 72 (eller under), så kan
man gøre med den hvad man vil.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Tommy & Jonna Nielse~

Dato : 14-09-01 20:09

Hejsa. Jeg er ny bruger her på siden. Er der nogen der kan hjælpe mig med en
kode til min nokia 3310 v. 4.35. den er købt med TDC taletid.

Hilsen
Tommy

Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 01-09-01 23:51

Du er vist den der har den største skyld i at folk ikke gider læse i denne
gruppe, du kan jo kun rette på folk.

M.v.h

Niels Jul Astrup

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-09-01 23:48

Niels Jul Astrup skrev:

>Du er vist den der har den største skyld i at folk ikke gider læse i denne
>gruppe, du kan jo kun rette på folk.

Du svarede ikke på mine spørgsmål? Har jeg ret i mine påstande eller
ej?

Jeg overholder netiketten og fundatsen (dvs. jeg bruger gruppen til
det den skal bruges til).

Det korte af det lange er, at reklame ikke hører til i denne gruppe.
Kan du ikke forstå det, så prøv at få oprettet en ny gruppe til det:

http://www.usenet.dk/info/dk-oss.html#1.8

Så kan vi slippe for reklamerne i denne gruppe, som IKKE er beregnet
til det.

Læs også meget gerne lidt om quote-teknik:
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 29-08-01 23:02

Morten Jensen skrev:

> PS: Jeg er ved at starte en klub der skal hedde FMTMOAHLR
> Foreningen Mod Thomas Madsen Og Alle Hans Latterlige Reklamer
> Nogen der IKKE vil være med

I'm ready, where do I join?

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : Jens Karstoft

Dato : 30-08-01 06:03

Jeg er også klar på det..
Utroligt at han ikke kan lade være..

Med venlig hilsen
Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk

Fra : Morten Jensen

Dato : 30-08-01 07:37

Ja, denne tråd fik pludselig en helt anden drejning.....

Så jeg prøver lige igen med spørgsmålet...

Unlock Ericsson T29.... Man kan ikke bruge ATR 5.3, det virker ihvertfald
ikke her..
Men har fundet et andet program der er lige så simpelt til T29 og det virker
bare..
Send en mail hvis du vil have det...

Ericsson T39.. Nogen der har prøvet at unlocke den? Kabel? Program?

Morten

Fra : T.Madsen

Dato : 30-08-01 19:40

Håber at i nyder det *GGGG* for det gør jeg
Mvh Thomas
--
----