Aprilia RS125 "Drosling"
Fra : Peter Andresen

Dato : 29-08-01 15:36

Hej..
Jeg har købt en Aprilia RS125 fra Tyskland som er droslet til 11 kw.
Problemet er at jeg ikke ved hvordan man for det af, og hvor det sidder.
Håber i kan hjælpe mig, så jeg igen kan få den på de oprindlige 33 hk.

Hilsen Peter A.

Fra : mobworld

Dato : 29-08-01 21:42

Alt afhængigt af årgang: tag et kig på:
http://www.dj-infos.de/tuning_aprilia_rs_98.htm

Umiddelbart tyder det på at du skal skifte udstødning, dyse, CDI box (
+ fortandhjul for at få org udv.)

/morten