Yahoooo Malossi fartbegrænser..
Fra : jabbe

Dato : 29-08-01 15:48

Så fik jeg min Malossi fartbegrænser eller nærmere omdrejnings begrænser
monteret og fin justeret...

Lækkert så nu kan den kun køre 50Km/t når den er "tændt"

--
Jabbe

Aprilia AREA51
Heroshima 46, Tjernobyl 86 Windows 98

Fra : Rune O. Holm

Dato : 29-08-01 18:36

Hei Jabbe,

Hvor har du kjøpt den? Hva betalte du?

-Rune O. Holm

Fra : jabbe

Dato : 29-08-01 19:50

Jeg købte den hos min lokale scooter forhandler for 1235.- (sikkert ikke
billigt men men så blev det også monteret) ikke noget der er normalt for dem
at gøre det gratis, men hva faen.....

Den jeg købte er speciel til Aprilia Area51...(sikkert kun stikne der er
tilpasset)

Jabbe

Fra : _Anden_

Dato : 31-08-01 12:29

Hvis du nu bliver nuppet af politiet, og de prøver den, kan de så ikke bare
slå den fra? Er stikkontakten ikke nem at få øje på?

Fra : jabbe

Dato : 31-08-01 14:46

Nej den er skjult lidt...

Men hvis man kigger grundigt og kravler ned på knæ så kan man da se den.....

det er jo ikke lavet så der er nogle store pile der peger ned på kontakten
hvor der står omdrejningsbegrænser....