MEGA ADVARSEL Twisted Humor (7500 vil ikke~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 29-08-01 14:37

Jeg tror jeg har fundet en af problemerne til vores bøvl med langsomme
computere og eventuelt hvorfor min 7500 er død.

Både Birgitte og jeg abonnerer på www.twistedhumor.com
og efter at vi er begyndt at modtage e-mails fra dem, er det som om at
Netscape bliver langsommere og langsommere.

Jeg har fået begge mine HD til at køre i en 7200, men når jeg åbner
Netscape vil den simpelthen ikke læse inbox'en. Der ligger ca. 300
mails, som alle er gankse almindelige e-mails uden vedhæftede filer og
indeholdende store billeder og så videre.

Disken sår bare og køre og køre, men der sker ingenting.

--
Hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 29-08-01 14:54

Hej Jesper

Prøv med FileBuddy at se, hvilke usynlige filer, der ligger på dine
harddiske. Der kan godt ligge en skult database/virusfil, der går ind og
ødelægger. Hvis du kan få ram på den, så skulle der være en god chance
for at redde resten. Jeg tror, det vil være en god idé simpelthen at
slette alle de usynlige filer, og så håber jeg bare, at du har diverse
registreringsnumre, der også ligger der, men _alt_ skal slettes. - Det er
jo ikke til at vide nøjagtig hvilken fil, der er inficeret, for jeg tror
helt klart, der er tale om en ulovlig inficering.

mvh. Erik Richard

Jesper Haaber Gylling wrote:

> [...]
> indeholdende store billeder og så videre.
>
> Disken sår bare og køre og køre, men der sker ingenting.

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 29-08-01 22:49

> [...]
> jo ikke til at vide nøjagtig hvilken fil, der er inficeret, for jeg tror
> helt klart, der er tale om en ulovlig inficering.

Bare af ren nysgerrighed: Hvad er "ulovlig inficering"? Sjov formulering

--
René

Fra : J.C. Voss

Dato : 29-08-01 22:54

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Hvad er "ulovlig inficering"?

Det må vel svare til at smitte nogen med influenza uden at have fået
offerets accept først. I USA kunne man sikkert tjene mange penge på at
sagsøge folk der udfører ulovlige inficeringer (-:

--
Jonas @ 11°, 56° ------------------------------
'Det var mig der inspirerede | Remember Occam's razor? |

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 30-08-01 15:44

Hej René

-) OK, - det kan jeg godt gå med til... Jeg tror nok, jeg sad og tænkte på de
'lovlige' 'inficeringer' i form af 'cookies', da jeg skrev.

- Og apropos cookies, så vil det måske være en god idé at slette Netscapes
cookie-fil - og ligeledes tømme cache-mappen for indhold.

René Frej Nielsen wrote:

> Bare af ren nysgerrighed: Hvad er "ulovlig inficering"? Sjov formulering

mvh. Erik Richared
Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)