Kopiering af Mac CD på PC?
Fra : Martin T.

Dato : 29-08-01 14:24

Hejsa

Jeg sidder som IT-Administrator på Handelshøjskolen. Da vi er en del af
Microsofts Select aftale, kan vi "abonnere" på en masse nye CD-ROM'er.

Jeg står i den situation, at jeg skal kopiere en Microsoft Office 2001 Mac
Januar og en Microsoft Office 2001 SR1 Mac Juni til brændbare CD'ere så jeg
kan returnere de originale til hovedkontoret.

Jeg bruger Adaptec Easy CD Creator 4.05. Men når den skal til at afslutte
sessionen, kommer der Write Errors.

Nogen der ved hvilken program jeg kan bruge/skal gøre???

Mvh Martin T.

Fra : René Sindberg

Dato : 29-08-01 14:54

Hejsa.. der findes et shareware program til PC som hedder CloneCD som laver
cden byte for byte, altså en direkte kopi programmet ligger på
http://www.elaboratebytes.com/eb/ og det er muligt det kan lave en kopi af
den Mac CD.. det er ihvertfald et uhyggeligt simpelt brænder program som er
fantastisk godt til at tage direkte kopier af en cd til en anden cd hvor
også indstillinger bliver kopieret automatisk.
Rygterne siger også at dette program kan lave kopier af kodede musikcder
netop fordi den også kopiere krypeteringen til den nye cd og dermed kan
afspilles (men om det er rigtigt vides ikke).

Mvh
René

Fra : Martin T.

Dato : 29-08-01 15:10

Hej

Tak for hjælpen. Prøver og ser om det hjælper.

Mvh. Martin