Skæv forgaffel!
Fra : Sand

Dato : 29-08-01 12:52

Hej,
En videre undersøgelse af Bol d'Oren efter dens markvandring, har vist
at det ene gaffel-ben er blevet skævt. Jeg har ikke målt, nøjagtigt,
hvor meget det drejer sig om, men man kan godt ane det, hvis man kigger
meget godt efter. En testkørsel i lørdags viste dog, at det er så meget
at det har betydet meget for styreegenskaberne. I højresving overstyrer
den, og hvis der kommer ret meget nedlægning på, bliver bagenden "løs"
og den wobler.
Er det muligt at rette benet, uden at ødelægge/mindske styrken
væsentligt??

Mvh. Sand

Fra : Armand

Dato : 29-08-01 16:23

Sand <andpe_96@hotmail.com> skrev i en news:9mil7l$p6o$1@sunsite.dk...
> [...]
> kigger meget godt efter.
> Er det muligt at rette benet, uden at ødelægge/mindske styrken

Har du prøvet at løsne broernes klemmer om benene, så de kan "sætte sig"
igen?
Fysisk opretning af inderrør er feinschmecker-arbejde, og et nyt
inderrør koster kun lige over 1000,- ved Max'!

--
Aramand.

Fra : Sand

Dato : 30-08-01 06:53

> Har du prøvet at løsne broernes klemmer om benene, så de kan "sætte
sig"
> igen?
Nej, det har jeg ikke, man jeg kan godt følge ideen, så det må jeg lige
have afprøvet i weekenden

> Fysisk opretning af inderrør er feinschmecker-arbejde, og et nyt
> inderrør koster kun lige over 1000,- ved Max'!
Er også hvad jeg lige har fundet ud af, så skaden er ikke så stor

MVh. Sand