B&W G3 går umotiveret ned!
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 29-08-01 11:43

Hejsa.

Jeg har en B&W G3 DVD som jeg bruger til lydproduktion. Den har kørt rigtig
godt med system 9.0.4 DK. Så fik jeg en PowerBook til al anden EDB end
musik, og besluttede derfor at rydde op på B&W'en, formattere harddisk samt
ligge System 9.1 IE ind.
Herefter har jeg KUN installeret musik apps. på harddisken. Det mærkelige er
bare, at maskinen kan finde på at crashe uden jeg rør den... Jeg har
opdateret til 9.2.1 IE, og det har heller ikke hjulpet. Jeg finder det dybt
mærkeligt da jeg intet nyt udstyr har købt....

Eneste forskel er, at mit Logic Audio nu ligger på en anden partition end
systemet, men det burde jo ikke have noget at sige....

Har andre været ude for noget lignende?

Mvh
Gunnar

Fra : Richard Kruse Nees

Dato : 29-08-01 12:09

Hej

Er det kun Logic der brokker sig?

Mht. Logic anbefales følgende:

Hvis du kører OS 9.1 bør du opgradere Logic til 4.7.3
Indtil der er kommet en opdatering af Logic, der understøtter OS 9.2.1, er
det en god idé at vente med system opdateringen (altså 9.1->9.2.1)

Hvis man ikke har en seperat HD til lyddata, anbefales en særskilt partition
til formålet. Man opnår større fleksibilitet herved. Desuden bør man
formatere disken/partitionen med lyddata som HFS Standard (ikke HFS+)
Jeg kan ikke huske hvorfor, men det er noget teknisk

Mvh.
Richard Nees

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 29-08-01 12:46

Gunnar Kristiansen <funkpost@mac.com> wrote:

> [...]
>
> Eneste forskel er, at mit Logic Audio nu ligger på en anden partition end
> systemet, men det burde jo ikke have noget at sige....

En mulighed kunne være at da du indstallere et nyt sytem bliver VM
automatisk slået til. Lydprogrammer er ikke meget for at arbejde med
VM... Har du kigget efter?

--
MVH Nicolai Brandt

Under 1 minut er mere end 2 minutter. K-E. Roldborg

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 29-08-01 19:56

> En mulighed kunne være at da du indstallere et nyt sytem bliver VM
> automatisk slået til. Lydprogrammer er ikke meget for at arbejde med
> VM... Har du kigget efter?

Det er ikke tilfældet...