Crash-kongen Mads Lund....
Fra : Tommy

Dato : 29-08-01 11:20

Han gjorde det sgu igen. Sikken et brag.

Først kom motorcyklen susende på siden, så Mads 2m oppe i luften, med
fødderne pegende ret mod solen. For så at lande så kraftigt på skulderer
og hoved at Dainise dragten no mangler en ny ko som leverandør til
lappehud og hjelmen nu er hvid.

Han bliver altså ved med at imponere, den unge Mads.

Havd kan man så lære af det Mads? Hvis du prøver at følge med mig, må du
altså bide i astfalten

Tommy
Som vist også sparer sammen til en fæl tur i dørken. Kom ihvertfald,
mange gange, pokkers tæt på i går.

Fra : origo@earthling.net

Dato : 29-08-01 11:44

"Tommy" <p1000377@post.uni2.dk> wrote in message
> [...]
> fødderne pegende ret mod solen. For så at lande så kraftigt på skulderer
> og hoved at Dainise dragten no mangler en ny ko som leverandør til

Håper du er OK, Mads, jeg vet hvordan det er. P.t. sitter jeg med en hoven
ankel og en knekket finger etter en 5 meter høy og 30 meter lang flyvetur.
Highsides i 175km/t gjør vondt

JS

Fra : Tommy

Dato : 29-08-01 11:44

Mads var heldigere.

En blå negl, og et par meget ømme fingre er vist alt. Motorcyklen blev
vægttunet efter den fine nedslibning.

Tommy

origo@earthling.net skriver:

Fra : Tommy

Dato : 29-08-01 11:47

Når du bliver frisk igen bør du komme op og køre lidt om kap med os, jeg kan
hurtigt finde en racer du kan låne til forsøget

Fra : origo@earthling.net

Dato : 29-08-01 12:08

> Når du bliver frisk igen bør du komme op og køre lidt om kap med os, jeg
kan
> hurtigt finde en racer du kan låne til forsøget

Vet ikke om jeg tør, statistikken oppe i nord ser ikke helt god ut

Vedr. bruk av kamera, som du var inne på, så hadde jeg det monrtert på min,
og det hjalp altså ikke
Hvis jeg kan få båndet ut i et stykke, blir det uansett den mest
spektakulære video jeg noensinne har laget. Først en solid bakhjuls
udskridning uten forvarsel, farten på det aktuelle sted ligger mellom
170-180. Så griper bakhjulet, sykkelen slynges opp og jeg får min famøse
flyvetur. Sykkelen virvler rundt i luften flere ganger innen den rammer
grusgraven langsmed banen. Alt av plast er smadret, men det var ikke
original kåpe/tank på, så det spiller ingen større rolle. Blinklysene
fungerer dog Største utgift blir formentlig et nytt videokamera, noen
som vet hvor jeg kan finne et Sony PC9 til fornuftig pris (mitt var innkjøpt
i Andorra til favørpris)?

JS

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 29-08-01 13:05

On Wed, 29 Aug 2001 13:08:03 +0200, <origo@earthling.net> wrote:

> [...]
>170-180. Så griper bakhjulet, sykkelen slynges opp og jeg får min famøse
>flyvetur. Sykkelen virvler rundt i luften flere ganger innen den rammer

hold da fest.
Men du kan stadig skrive

Hvor præcis på banen?
--
Peder - m/Mille
"Inside every old person is a young person wondering what happened"

Fra : Kasper

Dato : 29-08-01 13:37

"origo@earthling.net" skrev d. 29-08-01 12:08 dette indlæg :

> Største utgift blir formentlig et nytt videokamera, noen
> som vet hvor jeg kan finne et Sony PC9 til fornuftig pris (mitt var
innkjøpt
> i Andorra til favørpris)?

Surt show, god bedring til jer begge...

Hjemmesiden

http://geizhals.cc/de/?cat=dvcam

finder kameraet billigst hos

http://www.pc-kauf.de/ til DM 3.183 incl moms..

Kasper
Super Blackbird

http://www.kandu.dk/

Fra : origo@earthling.net

Dato : 29-08-01 13:46

"Kasper" <Kasper.news@kandu.dk> wrote in message
> finder kameraet billigst hos
>
> http://www.pc-kauf.de/ til DM 3.183 incl moms..

Tak for tippet, jeg så det dog billigere i Düsseldorfs lufthavn i mandags.

JS

Fra : Robert Eriksen

Dato : 29-08-01 12:47

Tommy wrote:

> [...]
> fødderne pegende ret mod solen. For så at lande så kraftigt på skulderer
> og hoved at Dainise dragten no mangler en ny ko som leverandør til

Er der virkelig ingen kamerafolk ude til de løb?

/Robert
Med en vis morbid fascination af andres ulykke

Fra : Tommy

Dato : 29-08-01 11:46

Vi havde kamera på sidste uge. Usmart da, ugen før var der 5 crashes og i går
3stk, men selvfølgelig ingen da der var kamera på.

Måske vi skulle medbringe kameraet hvergang for ikke slå os )

Tommy

Robert Eriksen skriver:

Fra : Anders Vinther

Dato : 29-08-01 23:16

> [...]
> 3stk, men selvfølgelig ingen da der var kamera på.
>
> Måske vi skulle medbringe kameraet hvergang for ikke slå os )

Umiddelbart lyder det da til at være en smart ide - medmindre I alle da har
købt aktier i diverse reservedelsfirmaer.... )) Eller private
sygehuse...

Mvh.

Anders V.

Fra : RasmusZX9R

Dato : 29-08-01 12:05

Det var da ligegodt f.........
Hvilken motorcykel gik det ud over denne gang?
Og hvad med piloten.
Slap han for varige men?
Håber det bedste for både cykel og fører
Mvh
Rasmus ZX9R-C ( der er hel og pæn)

http://www.kandu.dk/

Fra : Mads Lund

Dato : 29-08-01 12:04

Her er hele historien :

Det skal lige siges, at Ander og jeg stadig er gode venner, og det var et
hændeligt uheld (betragtet ifht. hvor tæt på grænserne vi alle kører

Desvarre ingen video, det var ellers et klasse styrt. Det er lidt svart at
forklare uden arm fakter, men jeg prover:

Pa banen er der en kort langside (5. gear ca 110-120 kmt) langsiden ender i
en skarp hojerefterfulgt af en blod venstre. I svingene for langsiden
overhaler jeg Anders Dybdal, pa vej opad langsiden forsoger jeg at kore
venstre om en anden korer, men hun har ikke set mig og trakker ud mod
venstre (for at fa linien til hojresvinget). DErfor slakker jeg lidt pa
gassen gar pa hojre side af hende og korer forbi. Jeg kommer nu noget skavt
ind i bremsezonen, men far lavet en god nedbremsning og smidt RS'eren maks
ned pa hojre side for at fa svinget (stadig ingen probs.) Imens.... var
havde Anders pint hans AF'er maks for at hange pa mig, og mit lille
sideskift pa Susanne, havde medfort at han kunne holde kontakt. Han la helt
ude i hojre side af banen, og kunne ikke komme ud til venstre (for Susanne)
og fa svinget. Samtidigt oversatsede han nedbremsningen, og fik baghjulet
godt i vejret, hvorffor han var nod til at slippe bremsen og opgive at
styre. Resultatet va at han klippede min bagende vinkelret pa min linie, med
ca 60 kmt, med det resultat at min bagende blev rykket vinkelret pa min
korselsretning. Det naste jeg observerede var at jeg hang med fodderne i
vejret, og asfalten lige foran ojene. Jeg tog en 3-4 koldbotter, og la noget
fortumlet i grasset og korte et par systemcheck for jeg rejste mig. Anders
tog den forover pa AF'eren men var pa benene for at sporge til mig endnu for
alle glasfiberstumperne havde lagt sig.

RS'eren er noget busted (bagenden blev noget knust pga af sammenstodet). Jeg
var lidt nervos for fingrene pa hojre hand, for de var foleslose i nogle
minutter, men de er pa toppen igen. Ellers er en om skulder eneste spor
efter begivenhederne.

Mads Lund

RS125RR, busted

Fra : Tommy

Dato : 29-08-01 12:01

Mads jeg må vist hellere medbringe hele Team DNF til Løgstør på jeres RRN
promotion Day. Så kan det jo være at vi har cykler til hele dagen så alle kan få
en tur. Med vores uheldsstatestik er det jo nok nødvendigt med en 50-100% ekstra
maskiner )

Tommy
RS125RR (Not Busted Yet)

Mads Lund skriver:

Fra : Anders Vinther

Dato : 29-08-01 23:14

Mads Lund <Mads.L@Martin.dk> wrote in message
> [...]
> tog den forover pa AF'eren men var pa benene for at sporge til mig endnu

Og hvor er det lige at man kan opleve denne form for klasseunderholdning
henne? (c;

Mvh.

Anders

Fra : Mads Lund

Dato : 30-08-01 08:57

> Og hvor er det lige at man kan opleve denne form for klasseunderholdning
> henne? (c;

Tirsdag aften på messecenter hernings græsplæne. fra kl 18.00

Mads Lund
RS125RR

Fra : Anders Vinther

Dato : 30-08-01 18:42

> Tirsdag aften på messecenter hernings græsplæne. fra kl 18.00

Ok, så der ER altså ulemper ved at være københavner

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 31-08-01 07:06

Anders Vinther <anvi-ANTI-SPAM@worldonline.dk> wrote in article
<8_uj7.26889$Ay1.773419@news000.worldonline.dk>...

> Ok, så der ER altså ulemper ved at være københavner

Er der andet...?

--
Mikkel