Tree View problem.
Fra : Thomas Larsen

Dato : 29-08-01 10:56

Hej NG

Jeg har et problem med et Tree View, hvor jeg har 3 "Root nodes" med dertil
hørende "Child nodes". De tre root nodes vil jeg gerne have vist expanded
hele tiden.

Det er lykkedes for mig at få dem til at gøre det, når jeg starter
programmet. Men lige så snart jeg markere en child node på en af de andre,
så "klapper" den forrige sammen.

Hvordan får jeg låst mit tree view, til hele tiden at være fuld expanded?

Mvh.
Thomas Larsen

Fra : Harald Staff

Dato : 29-08-01 12:09

Thomas

Pas på at property "SingleSel" eller "single selection" ikke er på.

HTH. Beste hilsen Harald

Thomas Larsen <test@test.dk> skrev i

Fra : Thomas Larsen

Dato : 29-08-01 12:21

ahaaaaa....!

Mange tak for hjælpen.

Fra : Niels G

Dato : 29-08-01 12:26

Så længe du har 'SingleSel' sat til true, kan du kun ha' en child expanded.

En måde du kan forhindre at de bliver lukket er følgende kode:

Private Sub TreeView1_Collapse(ByVal Node As MSComctlLib.Node)
Node.Expanded = True
End Sub

Men det er ikke særligt elegant.

- Niels G.