Blackbird med sidevogn
Fra : Steen.Inge

Dato : 28-08-01 21:08

Hej, nu har vores Blackbird fået monteret sidevogn ved Firmaet Sidepower.
Vi er meget glade for produktet, og hvis i vil se nogle billder så prøv:
http://home19.inet.tele.dk/matti/black_bird/bb_index.htm
Med venlig hilsen
Inge & Steen

Fra : Frederik

Dato : 29-08-01 01:16

"Steen.Inge" <Steen.Inge@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Vi er meget glade for produktet, og hvis i vil se nogle billder så prøv:

Måske har jeg misforstået noget, men kan man ikke ligeså godt købe en bil
hvis man vil have sidevogn på? Så vidt jeg lige kan se, uden at have prøvet
en sidevognscykel så ryger alt det skægge ved sving osv. da lidt en tur hva?
Synd at sætte sidevogn på en blackbird, men hver sin smag :)

Frederik

Fra : Moller

Dato : 29-08-01 08:17

> Måske har jeg misforstået noget, men kan man ikke ligeså godt købe en bil
> hvis man vil have sidevogn på? Så vidt jeg lige kan se, uden at have
prøvet

Nej... det er en helt tredje ting.....

> en sidevognscykel så ryger alt det skægge ved sving osv. da lidt en tur
hva?

En ting er at dreje en kummefrysertransporter, og så en ting at svinge
rundt på en lille sport MC.... så er det en helt tredje ting at svinge rundt
med en cruiser/custom maskine... og en helt fjerde ting at svinge rundt med
sidevogn :) så hver sin smag ... men endelig ikke at sammenligne med en bil
:)

> Synd at sætte sidevogn på en blackbird, men hver sin smag :)

Nø... med sidevogn har jeg lade mig fortælle fra folk at jo støre
maskine, jo sjovere bliver de.... det kræver sin mand at smide en sidevogn
gennem et sving med en for lille maskine... men det bringer mig så ind på
hvordan i H... at folk kan holde ud at køre med sidevogn på MZ eller Jawa...
ja, jeg ved godt at en MZ har et ok bundtræk... mangler 3' gear på min for
tiden, så den skal virkelig sejtrække når jeg går fra 2 til 4 gear :) men
alligevel ???

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 Europa
Suzuki GT-380 Østen
???? US .... Naaaaaaa. glem det :) *GGG*

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-08-01 17:19

> [...]
prøvet
> en sidevognscykel så ryger alt det skægge ved sving osv. da lidt en tur

Nej tværtimod, du har helt misforstået... Med sidevogn bliver svingene netop
sjove og spændende, enhver kan komme om et skarpt højresving på en
solocykel, men at gøre det med tilnærmelsesvis samme hastighed med sidevogn
kræver lang tids træning og stor dygtighed.
Og det er netop hvad der gør sidevognskørsel til en udfordring.

Lars

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 31-08-01 07:00

> Og det er netop hvad der gør sidevognskørsel til en udfordring.
> Lars

Det er nok den bedste udtryk jeg har set for hvordan det er at køre med
sidevogn

Glem alt om at diskutere manglende dynamik osv. men nøjes med at det en
udfordring at få så "aparte" en konstruktion "pænt" rundt

(Jeg har selv kun haft fornøjselsen på køreteknisk kursus, men det gav
varmen at "tumle" dem rundt på anlæget)

/A

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 29-08-01 08:42

> [...]
> Vi er meget glade for produktet, og hvis i vil se nogle billder så prøv:

Meget flot! Spændende detaljer omkring styring af forhjulet.
--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn

Fra : Søren L Hansen

Dato : 29-08-01 10:53

Jørgen Mangor Iversen <sdkjmi@sdk.sas.com> wrote in article
<9mi58c$iei$1@sunsite.dk>...
> Meget flot! Spændende detaljer omkring styring af forhjulet.
> --

Enig, utrolig gennemført ekvipage, og fin fotodokumentation.
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Nicolaj Christensen