suzuki fz 50 oser
Fra : Hammer

Dato : 28-08-01 20:54

hej jeg har sådan en men syntes den oser meget kan det være fordi jeg har
købt blandnings olie hos Q8

Fra : Gundersen

Dato : 28-08-01 22:24

Hej

En FZ'er skal kun have ren benzin! Så jo det er nok derfor at den oser!
Den blader selv! Den har en dunk med 2t olie undersædet!
Så i stedet for at køre med 2% blanding, køre den mindst med 4% eller over!
(nu hvor du hgar tanket olie blandet!)

--
www.ScooterZone.dk
Aprilia RS125 @ Uden plader

Fra : Hammer

Dato : 29-08-01 21:11

nej det jeg mener med olie er at jeg har købt den olie og hælt den i olie
tanken men jeg ved ikke om den kan bruges eller om jeg skal købe den ved en
forhandler
"Gundersen" <Gundersen@e-box.dk> skrev i en news:3B8C0C04.3CA2BC69@e-box.dk

Fra : Gundersen

Dato : 29-08-01 21:30

Hej

på en Fz'er der det sQ næsten lige meget hvilken olie du bruger! Dog hold dig
altid fra det billigste lo....!
køb noget mærke vare!

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Aprilia RS125 @ Uden plader

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 30-08-01 13:22

køb en halvsyntetisk... selv kører jeg fuldsyntetisk på min egen fz'er pga.
tuning, dvs. hvis ik jeg købte en kvali-olie med høj forbrændingstemperatur
ja så ville ville olien bare brænde af inde i min cylinder inden den nåede
at smøre, -> stemplet sætter sig -> ØV!

Mvh

Christian

Fra : Hammer