Andet multimedie
bentjuul 3670
Canon BJC-600S - virker den?
Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 28-08-01 19:44

Jeg har overvejet at købe en Canon BJS-600S Bubble Jet farveprinter, men
ville lige høre om der var nogle kritikpunkter på denne printer?

--
Venlig hilsen: Rasmus.
===========================

Fra : Kurt Brixen

Dato : 29-08-01 14:49

On Tue, 28 Aug 2001 20:43:39 +0200, "Rasmus A. Nielsen."
<rasmus@@bbservice.dk> wrote:

>Jeg har overvejet at købe en Canon BJS-600S Bubble Jet farveprinter, men
>ville lige høre om der var nogle kritikpunkter på denne printer?

Den er ikke understøttet at Adobe PressReady.
http://www.adobe.com/products/pressready/printers.html

Hvis du har brug for at printe PostScript kan du lige så godt købe en
printer der er understøttet.

Kurt Brixen

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 29-08-01 20:54

"Kurt Brixen" <nospam@to.brixen.as> skrev:
> Den er ikke understøttet at Adobe PressReady.
> http://www.adobe.com/products/pressready/printers.html

Tak for rådene, men jeg ved slet ikke, hvad 'PressReady' er for noget, så
det kommer jeg nok heller aldrig til at bruge.
Ellers ikke nogle kritik punkter på 'dyret' ?

--
Venlig hilsen: Rasmus.
===========================

Fra : Kurt Brixen

Dato : 30-08-01 05:38

On Wed, 29 Aug 2001 21:54:12 +0200, "Rasmus A. Nielsen."
<rasmus@@bbservice.dk> wrote:

>Tak for rådene, men jeg ved slet ikke, hvad 'PressReady' er for noget, så
>det kommer jeg nok heller aldrig til at bruge.

Her i dk.edb.grafik er der flere der arbejder med PostScript, det var
derfor jeg nævnte det.

PressReady er en slags PostScript-RIP, så man kan komme til at bruge
PostScript på flere billige ink-jet printere. Hvis man har brug for
det, er det rart hvis printeren er understøttet.

>Ellers ikke nogle kritik punkter på 'dyret' ?

Jeg hender den slet ikke, men det ser da ud til at det er en både
billig og hurtig printer, så der er vel ikke noget galt med den.

Kurt Brixen

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 31-08-01 00:21

Har nu købt printeren, den virker rigtigt godt, larmer lige så lidt som HP,
udskriver skide flotte billeder på højglanspapir fra >HP!< (Har ikke prøvet
Canons eget papir endnu) og kan benyttes sammen med Refil blæk.
Softwaren kører fint under Windows 2000 Professional, Windows Millennium og
Windows 98SE. USB virkede med det samme!
7 ud af 10 muligheder stjerner til S600.

--
Venlig hilsen: Rasmus.