Måske et underligt spørgsmål ??
Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 28-08-01 16:09

Hvordan brænder jeg mit grafikkort af ,når der sidder ude af maskinen ??

--
(@@)
-----o00o-(_)-o00o--------

Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Sørensen
ICQ# 46872459
Send ringetoner og operatørlogoer gratis til din mobil - www.12send.dk

Fra : Mogens

Dato : 28-08-01 16:55

On Tue, 28 Aug 2001 17:08:52 +0200, "Kenneth Sørensen" <c.k@mail.dk>
wrote:

>Hvordan brænder jeg mit grafikkort af ,når der sidder ude af maskinen ??

Meget underligt spørgsmål. Jeg fatter ikke en lyd.
Prøv igen på dansk.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-08-01 16:59

"Kenneth Sørensen" <c.k@mail.dk> wrote in message
> Hvordan brænder jeg mit grafikkort af ,når der sidder ude af maskinen ??

Jo du kan godt ødelægge dit Grafikkort, hvis det fbliver udsat for statisk
elektrisitet...

Når du piller ved noget hardware,,, skal du altid være sikker på at du er
afladet... Når du fx. skal sætte grafikkortet i maskinen,, Skal du røre ved
kabinettet, samtidigt med at du sætte kortet i..

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 28-08-01 17:21

jeg skal have ødelagt mit grafikkort,så det ikke kan ses ,det er det jeg
mener ,det skal bare ikke sidde i maskinen når det sker ,der skulle nødigt
ske noget med de andet hardware som sidder i

Fra : Christian

Dato : 28-08-01 18:01

Ahh.. med andre ord: FUSK!
*Tsk Tsk Tsk*

--
/CeeCay

Fra : Karsten Olesen

Dato : 28-08-01 21:34

"Christian" <CeeCay@cyberjunkie.com> skrev i en meddelelse
> Ahh.. med andre ord: FUSK!
> *Tsk Tsk Tsk*
********************

Det er jo forkert at gøre,
Men et 9 Volt batteri og et par stumper ledning
kan vel gøre et ????

NB: Dette var IKKE en opfordring, blot
et svar til et meget dumt spørgsmål..

MVH

Fra : Martin

Dato : 28-08-01 22:47

Prøv med benzin og tændstikker....?

- Martin

Fra : Christian

Dato : 28-08-01 23:57

> Prøv med benzin og tændstikker....?

Åhh ja.. dejlig diskret løsning! ;)

--
/CeeCay

Fra : Butch

Dato : 28-08-01 23:16

"Kenneth Sørensen" <c.k@mail.dk> wrote in message news:3b8bc51a$0$7934$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> jeg skal have ødelagt mit grafikkort,så det ikke kan ses ,det er det jeg
> mener ,det skal bare ikke sidde i maskinen når det sker ,der skulle nødigt
> ske noget med de andet hardware som sidder i

Hej
Det lyder da sjovt. Hvad med at prøve med gnisten fra en elektrolighter. Eller et bilbatteri og to ledninger.
Flamekaster kan muligvis også bruges

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-08-01 08:23

"Kenneth Sørensen" <c.k@mail.dk> wrote in message
> Hvordan brænder jeg mit grafikkort af ,når der sidder ude af maskinen ??

Statisk elektricitet i fingrene, som kan få komponenterne på kortet til at
brænde af.

Derfor råder producenter altid at man er jordet, ved kontakt med sådan
udstyr.

--
Bjarke Andersen

Fra : Christian

Dato : 29-08-01 10:03

Find et gulvtæppe.. Helst af noget "Kunst-stof". Tag skoene af og gnub
fødderne henover gultæppet som om du prøver at gnubbe dem af. Nu tager du så
fat i din grafikkort UDEN af flytte dig fra gultæppet, og derefter en
radiator med den anden hånd. Det burde hjælpe på dit problem.. Ødelagde da
mit bundkort. :(

Prøv evt. en ballon mod håret.. Det er da et af de mere simple trick man
lærer i skolen! ;)

--
/CeeCay

PS. Jeg er på ingen måde ansvarlig hvis disse oplysninger bruges til
ikke-lovlige formål eller andre former for snyd, fusk, svindel og humbug. ;)

Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 29-08-01 10:14

Hvordan totalskader jeg min BMW uden at den får en skramme?

Fra : Christian

Dato : 29-08-01 10:22

Stik mig nøglerne i en times tid.. Så skal jeg se hva jeg ka gøre! ;)

--
/CeeCay

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 29-08-01 13:49

Ja tak der var da et par svar jeg kunne bruge , og resten der gad svare ,så
fatter jeg sku ikke at i er så tumpede at svare, kan mine motiver ikke være
lige meget.Det jeg skulle bruge var lidt hjælp og ikke en masse åndsvage
svar !!
Men tak til jer som svarede seriøst :)