Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for~
Fra : T.Madsen

Dato : 28-08-01 14:43

--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr
men ring på 51308219 bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt
Søndag..

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-08-01 14:48

Du bliver bare ved?!

Klage afsendt til SOL, Sunsite og TDC.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : Morten Jensen

Dato : 28-08-01 17:41

Thomas, du er bare en stor nar...

Fatter du ingenting??

Hvis folk her i gruppen vil have dere mobil låst op, skal de nok selv
henvende sig.....!

Så tag dine små lorte reklamer og smid dem ad helvede til...

Tror jeg med mit sure opstød taler på manges vegne...!!

Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-08-01 17:52

Morten Jensen skrev:

>Hvis folk her i gruppen vil have dere mobil låst op, skal de nok selv
>henvende sig.....!

Lige præcis.

>Tror jeg med mit sure opstød taler på manges vegne...!!

Thomas har desværre tidligere sagt, at han er overbevist om at folk
mener det er OK med hans reklamer, og det bl.a. er mig folk er imod.

Morten, jeg kan kun opfordre dig til at sende en klage til
TDC/Sunsite/SOL - jo flere vi er der henvender sig og siger vi er
utilfredse med en af deres kunder, ja - desto hurtigere sker der
noget.

Jeg har her vedhæftet en håndfuld Message-IDs som viser at Thomas ikke
vil følge netiketten/fundatsen. Send disse med hvis I klager.

venligst,
Lasse Hedegaard