beste kontorstol
Fra : Nordhild

Dato : 28-08-01 14:34

Jeg er interesseret i en god kontorstol, men jeg er ikke helt klar over
hvilke mærker er gode.
Er der nogen der kan vejlede mig?

mvh
Maja

Fra : Mai-Brit

Dato : 28-08-01 15:04

"Nordhild" <nordhild@get2net.dk> wrote in message
> Jeg er interesseret i en god kontorstol, men jeg er ikke helt klar over
> hvilke mærker er gode.
> Er der nogen der kan vejlede mig?
>
> mvh
> Maja

Vi har en Rabami - det er en dansk stol med femårs garanti på hjulene, og
jeg tror ikke den sådan lige forsvinder fra markedet, så jeg er overbevist
om at hjul også kan købes senere. Vores er med "høj" ryg og gas- hæve, sænke
funktion. Behagelig at sidde på og tilsyneladende slidstærk. Vi har haft
den i 3 år, bruger den dagligt, men det kan næsten ikke ses på sædet.
Om du skal have med eller uden armlæn, det kommer an på dine vaner og
hvordan du ellers sidder.

Venlig hilsen
Mai-Brit

Fra : Henrik Vejhe

Dato : 28-08-01 15:13

Nordhild <nordhild@get2net.dk> wrote in

> Jeg er interesseret i en god kontorstol, men jeg er ikke helt
> klar over hvilke mærker er gode.
> Er der nogen der kan vejlede mig?

Ork ja... Løgmodellerne er de mest robuste...

Det giver det bedste resultat hvis du planter dem i en krukke, og
stille denne i forhaven, hvor der er masse af trafikos, som stolen
især nyder stor gavn af.

--
MvH
Henrik

Fra : Mari

Dato : 28-08-01 18:30

"Henrik Vejhe" <velkommen@paradis.dk> skrev >
> Ork ja... Løgmodellerne er de mest robuste...

For at være morsom på andres bekostning, fordi han ikke ved,
at indlægget ER ON TOPIC.

Mh Mari

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 28-08-01 19:00

On Tue, 28 Aug 2001 15:34:26 +0200, Nordhild <nordhild@get2net.dk>
wrote:

>Jeg er interesseret i en god kontorstol, men jeg er ikke helt klar over
>hvilke mærker er gode.
>Er der nogen der kan vejlede mig?

Se, her ville jeg jo hjertens gerne kunne have smidt nogle kolde facts
om en Rabami 575 på bordet. Men stedet hvor jeg har bestilt min, og
hvor jeg fik at vide at der var op til 14 dages leveringstid på sådan
en, siger nu, efter 2 en halv uges venten, at den ikke kan leveres før
mellem 5 og 7 september.

Øvøv - og her sidder jeg på en gammel Rabami på henved 13 år som er
begyndt at smuldre i sædet. Men den har nu også været godt brugt i de
13 år, jeg vil skyde på 4-6 timer dagligt i snit.

Men du kan se hele Rabamis udvalg i stole på http://www.rabami.dk/
Selv om der også kan bestilles derfra, så gå lige en tur i den
nærmeste kontorforsyning hvis du vil have en - min lokale
kontorforsyning viste sig at give 20% rabat på stolene, og for 20% kan
jeg nu godt vente en uges tid eller 2 ekstra.. siden det nu ikke kan
være anderledes.

http://www.gartneriet.dk