spg til "person" fra åndernes magt
Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 28-08-01 11:57

I løbet af forsommeren/sommeren var der i åndernes magt en person (fra
Ålborg?) som havde succes? med healing/håndspålæggelse. Jeg har ikke selv
set det, men kun hørt om det!

Er der nogen, som ved, hvem det var?

Årsag :
Jeg har en søn på 1 år, som har børnegigt i hænderne.

Gode råd er velkomne (/arcane)

Hilsen Michael

Fra : Chokmah

Dato : 28-08-01 19:01

On Tue, 28 Aug 2001 12:56:43 +0200, "Michael Svarre Hansen"
<mick@silkeborg.bib.dk> wrote:

>I løbet af forsommeren/sommeren var der i åndernes magt en person (fra
>Ålborg?) som havde succes? med healing/håndspålæggelse. Jeg har ikke selv
>set det, men kun hørt om det!

Ohh jeg ved ikke lige om det er den samme men der var en afrikaner der
ku få folk til at gå se osv - han kommer snart til Kbh han er rat
imponerene
Mv
Bo

Fra : someone

Dato : 28-08-01 20:13

Har ikke set omtalte program med healing, men måske du kan finde hjælp fra
Tv Zulu link:
http://zulu.dk/?type_id=1001

Vh.

Fra : Aakjær

Dato : 29-08-01 15:17

Michael Svarre Hansen <mick@silkeborg.bib.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen, som ved, hvem det var?
>
> Årsag :
> Jeg har en søn på 1 år, som har børnegigt i hænderne.

"Healeren" hedder Charles Ndifon, www.christlove.org - desværre er han netop
blevet hængt ud i BT eller Ekstra Bladet som svindler, der spandt guld på
syge menneskers rådvildhed.

Ellers er der jo gode gamle Hans Berntsen, der turnerer i Danmark for
øjeblikket.

Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 29-08-01 17:31

Tusinde tak - det var lige ham, som jeg tænkte på. TV-programmet var vist
ikke TV2-Åndernes Magt, men TVDanmark - 48 timer

Ved du evt hvordan jeg kan komme i forbindelse med ham?

Hilsen Michael

Fra : someone

Dato : 30-08-01 00:35

På denne side kan du læse mere om Hans Berntsen

http://www.kkr-tv.dk/

Vh.

Fra : Aakjær

Dato : 30-08-01 00:08

> [...]
vist
> ikke TV2-Åndernes Magt, men TVDanmark - 48 timer
>
> Ved du evt hvordan jeg kan komme i forbindelse med ham?

Han turnerer som sagt, prøv at kigge på deres hjemmeside:
http://www.missiondanmark.dk/

Du kan vist også ringe til ham.

Hilsen
Lise