Software 3310
Fra : Falckmand

Dato : 28-08-01 11:32

Hej!

Jeg sidder og roder lidt med en 3310 som jeg ikke kan aflæse software på
p,g,a manglende simkort.Jeg har ikke nogen flasher adapter. Findes der en
anden måde at gøre det på?

Mvh. Lars(Falckmand)

Fra : T.Madsen

Dato : 28-08-01 11:57

Hej
Ja du kan bruge et datakabel ellers kan det ikke lade sig gøre, Hvis du da
ikke har et simkort der passer
mvh Thomas
--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , jeg kan også komme 2
spil(i de fleste)3210'er

Falckmand <3523@12mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9mfrno$1a2$1@sunsite.dk...

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 28-08-01 12:14

T.Madsen skrev:

> Ja du kan bruge et datakabel ellers kan det ikke lade sig gøre, Hvis du
> da ikke har et simkort der passer

Du ved ikke hvad du snakker om... gør du? Nej...vel!

Det man gør er at tage en backup af telefonen eks. fra 00200000 - 00400000
og der efter åbner du filen i notepad.exe.
Tast nu: Crtl+B og skriv NSE nu finder den de steder hvor der står NSE i
teksten og hvis du taster *#0000# (med SIMkort i telefonene) står der også
NSE...
Og under eller ved siden af NSE'en i tekstfilen står der også hvad for en
software version der er i telefonen...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : Jens Karstoft

Dato : 28-08-01 13:36

> Findes der en anden måde at gøre det på?

Man kan også bruge "All Nokia Unlocker v3.xx" til det. Vælg telefon, tryk
unlock og vupti så kommer der oplysninger op omkring telefonen bl.a.
versionsnummer. Herefter svarer du bare nej til at fortsætte med unlock,
hvis du hellere vil bruge Dejan Flasher.

Med venlig hilsen
Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk

Fra : SirEL

Dato : 27-08-01 21:01

nogen der kan komme med en link til det omtalte progrm???All Nokia Unlocker
v3.xx

SirEL

Fra : Jens Karstoft

Dato : 28-08-01 21:09

Der findes nogle forskellige versioner her:
http://www.cepvizyon.com/nokia.html

Med venlig hilsen
Jens Karstoft
Tlf 22119265