Hvilken firewall (Zonealarm eller Norton)
Fra : Lars R.

Dato : 28-08-01 10:13

Jeg ville have downloadet freeware-versionen af zonealarm, men blev i går
opmærksom på at man kan få en Norton personal firewall til ca. 3-400 kr.

Er der features (som jeg har brug for) i Norton, som ikke findes i ZA, eller
vil der i øvrigt være fordele eller ulemper forbundet med det ene eller det
andet produkt?

Jeg skal måske lige tilføje, at jeg er privatbruger, og ikke har nogen
erfaringer med firewalls, så brugervenlighed og udførlige og instruktioner
er
tungtvejende.

TIA

Mvh.
Lars

Fra : Kim Nielsen

Dato : 28-08-01 11:47

"Lars R." wrote:
[KLIP]
> Jeg skal måske lige tilføje, at jeg er privatbruger, og ikke har nogen
> erfaringer med firewalls, så brugervenlighed og udførlige og instruktioner
> er tungtvejende.

Jeg kan anbefale dig at læse de tidligere posting da disse omhandler
lige nettop din problem stilling .. både hvad folk syntes om zonealarm,
norten personal firewall .... men også om erfaringer med disse eller
firewalls generelt.

/Kim