News feed
Fra : Daniel Laursen

Dato : 28-08-01 09:26

Jeg er ikke 100% på det er den rigtige gruppe men prøver lige:

Jeg vil gerne lave en slags newsfeed fra min side. Som politiken og mange
andre.
Andre skal så indsætte en stump kode på deres hp der henter "sidste nyt fra
min"

Min side køre fra en access db og bliver skrevet ud i almindelig asp, men
det vil ikke virke.

Indtil videre er jeg nået til:
Folk skal indsætte denne kode:
<script language="JavaScript"
src="http://www.minside.dk/nyheder.asp">

min nyheder.asp trækker så nyhederne fra min database.

Jeg er helt blank
Håber i har gode ideer.

Daniel

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-08-01 16:58

Daniel Laursen wrote:

> Indtil videre er jeg nået til:
> Folk skal indsætte denne kode:
> <script language="JavaScript"
> src="http://www.minside.dk/nyheder.asp">

Du skal ikke bruge <script>, da de jo ikke er scriptet (hverken
clientside eller serverside) de indsætter på siden, det er derimod den
HTML kode som scriptet returnerer. Brug istedet
<iframe src="http://www.minside.dk/nyheder.asp" width="400" height="500"
scrolling="auto" frameborder="1"></iframe>

Fra : Daniel Laursen

Dato : 28-08-01 19:15

Jeg fik nu det andet til at virke alligevel.
nyheder.asp skal bare udskrive siden vha. document.writeln('nyheder')
Så kan man se nyheder vha. <script language="JavaScript"
src="http://www.minside.dk/nyheder.asp">

iframe kunne jeg bruge et andet sted så tak alligevel.

Daniel