Køreskoler
Fra : Lars

Dato : 28-08-01 05:45

Hej
Er der nogen, der kender noget til følgende køreskoler:
- Tip-Top Trafik
- ASA, Godthåbsvej
- Nørrebro Trafikskole

Venlig hilsen
Lars (fjern parenteser i mail-adressen for at svare)

Fra : Lars

Dato : 28-08-01 06:12

Lars skrev i meddelelsen ...
>Hej
For en sikkerheds skyld: min mail adresse er: lm.list@softhome.net
-Lars

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-08-01 07:56

Hej Lars,

Jeg tog mit kort hos Tip Top Trafik på Frederiksberg. Alt i alt var jeg
ganske tilfreds med min kørelærer, der hed Jacoob Rasmussen.

Tony

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-08-01 07:56

Hej Lars,

Fra : Sidse

Dato : 28-08-01 20:25

"Lars" <lm.list(@)softhome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> - Nørrebro Trafikskole
>
> Venlig hilsen
> Lars (fjern parenteser i mail-adressen for at svare)

Jeg er i gang med kortet hos Tip Top frederiksberg. Jeg er rigtig godt
tilfreds med dem
Min lære hedder Henrik. Hvis jeg består alt første gang har jeg været 1½
måned om at tage det!
Så det kan jeg varmt anbefale!

Hilsen Sidse
Yamaha DT 175 ( som holder og venter )

Fra : Biker-Torben®

Dato : 29-08-01 10:22

Jeg har også kun gode erfaringer med Tip Top Trafik.
Jeg fik kortet i '97 og min lærer hed Lars (han er der vist ikke mere?)

Jeg har kun hørt godt om køreskolen fra andre jeg kender.

Biker-Torben

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 29-08-01 12:47

"Biker-Torben®" <torbensnewsmail@cyberdude.com> wrote in message
> Jeg har også kun gode erfaringer med Tip Top Trafik.
> Jeg fik kortet i '97 og min lærer hed Lars (han er der vist ikke mere?)
>
> Jeg har kun hørt godt om køreskolen fra andre jeg kender.
>
> Biker-Torben

kan du stadig den remse som lars blev ved med ?

var ikke helt tilfreds med tingene men jeg fik da kortet

Lasse
CBR1000f & Karin & RS125

Fra : Biker-Torben®

Dato : 29-08-01 14:12

> kan du stadig den remse som lars blev ved med ?

.... hmm... næ, den har jeg vist fortrængt.

Lad høre...

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 30-08-01 13:24

jeg sved den ud lige efter at have fået kortet...kørte jo blot vespa skipper
150 dengang...den kører jo bare...

Lasse
Ex. Skipper 150
Ex GS500 slingshot