QT og michaeljackson.com
Fra : J.C. Voss

Dato : 28-08-01 02:49

Hep

Som die hard MJ-fan var jeg lige inde på hans hjemmeside for at få mig
et skud af hans seneste boogie - You rock my world. Den var sågar
tilgængelig i QT-streaming. Jeg har netop opdateret til 5.01, og klikke
på QT-ikonet. Faktisk har jeg nu været der tre gange, men hver gang jeg
klikker på QT ikonet skriver QT at den "forhandler" derefter "indsamler
oplysninger", og så går IE5 ned med en "Internet Explorer 5 fejl 10 -
adressefejl" - og blot muligheden for at genstarte eller annullere.
NN4.77 er mindre meddelsom, den fryser bare, og river hele systemet ned.

Det er helt fint med mig, at BB-siden siger, at der ikke er real player
installeret selv om der er, men det kan da ikke passe at man ikke kan få
sig et skud MJ med QT 5, hva'?

--
Jonas @ 11°, 56° ------------------------------
'Det var mig der inspirerede | Remember Occam's razor? |

Fra : René Sindberg

Dato : 28-08-01 06:24

"J.C. Voss" <jcSPAM@BLOCKvoss.tf> skrev i en meddelelse
> Hep
>
> Det er helt fint med mig, at BB-siden siger, at der ikke er real player
> installeret selv om der er, men det kan da ikke passe at man ikke kan få
> sig et skud MJ med QT 5, hva'?

Det problem på BB siden har jeg også bemærket, man får en Internet Explorer
scriptfej som siger at Reaplayer ikke er installeret, jeg ved den er
installeret, og bare for nu at være 110% sikker installerede jeg den en
ekstra gang og fik samme resultat, jeg har sendt en mail til deres webmaster
og kort beskrevet problemet, jeg ved dog at det kører fint på pc med
realplayer så det er vel egentligt lidt uderligt at den giver den fejl?.

mvh
René

Fra : J.C. Voss

Dato : 28-08-01 06:56

René Sindberg <sindberg@elli-tape.dk> wrote:

> [...]
> og kort beskrevet problemet, jeg ved dog at det kører fint på pc med
> realplayer så det er vel egentligt lidt uderligt at den giver den fejl?.

Jeg er egentlig ret ligeglad med BigBrothers Realplayerstreams, jeg vil
hellere rive tusindekroneseddler i stykker mens jeg slår mig selv med en
sømbeslået kæp i et iskoldt brusebad, end jeg gidder at bruge tid på BB
[no offense], men har du prøvet MJ-siden, og det problem jeg beskrev med
QT5? Jeg har nedgraderet til 4.1.2 nu, og så virker det. Forvirret...

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 28-08-01 09:41

J.C. Voss <jcSPAM@BLOCKvoss.tf> wrote:

> [...]
> [no offense], men har du prøvet MJ-siden, og det problem jeg beskrev med
> QT5? Jeg har nedgraderet til 4.1.2 nu, og så virker det. Forvirret...

Du kan også (prøve at) opgradere til 5.0.2 ...

--
mvh Jesper http://homepage.mac.com/jmfink/
| hjælp - jeg mangler en bolig i Kolding! |

Fra : J.C. Voss

Dato : 28-08-01 10:10

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Du kan også (prøve at) opgradere til 5.0.2 ...

Ville jeg også gerne, men det lader ikke til at der findes en til et
Dansk OS. Kan det være rigtigt?

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 28-08-01 10:55

J.C. Voss <jcSPAM@BLOCKvoss.tf> wrote:

> Ville jeg også gerne, men det lader ikke til at der findes en til et
> Dansk OS. Kan det være rigtigt?

Ja - desværre!

sakset fra macnyt:
"Det har ikke været muligt før, at se de nye Quicktimefilm som bruger
Sorenson-codecs, når man brugte Quicktime 4, men det er altså muligt nu.
Quicktime-versionen på dansk hedder 5.0.1, på engelsk er den nået til
5.0.2."

Fra : J.C. Voss

Dato : 28-08-01 10:59

J.C. Voss <jcSPAM@BLOCKvoss.tf> wrote:

> Ville jeg også gerne, men det lader ikke til at der findes en til et
> Dansk OS. Kan det være rigtigt?

Ja, det kan det godt. I stedet skal man blot afinstallere sin gamle
danske version, og derefter installere den nye fremmedsprogede version.
Men hvad gør man ikke for at få sig et skud Boogie?

Tak for hjælpen Jesper [skrevet til tonerne fra 'You rock my world' - en
anbefalelsværdig lytter].

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 28-08-01 12:11

> [...]

> danske version, og derefter installere den nye fremmedsprogede version.
> Men hvad gør man ikke for at få sig et skud Boogie?

Ja - det kom jeg lige i tanke om!

> Tak for hjælpen Jesper [skrevet til tonerne fra 'You rock my world' - en
> anbefalelsværdig lytter].

You're welcome!