Yamaha Jog vurdering
Fra : Allan Nielsen

Dato : 27-08-01 22:31

Hvad er en yamaha jog værd? Den er fra 98, og den har gået 3500 km. Der er
ikke sat tun på, det er kun ringen der er fjernet
den står faktisk som ny

Hvad er den værd?

mvh allan

Fra : Byron A D Eriksen-S

Dato : 28-08-01 09:42

"Allan Nielsen" <allan@computer.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvad er den værd?
>
> mvh allan
>
> For det første hedder det ikke ringen - skiven!
Du kan nok ikke få meget mere for den end 6-7-8000 kr. for hvis folk vil
have en ny - lovlig, så går man til forhandleren. Men hvis du tuner
den...stiger den i værdi!

Mvh. Byron

Fra : Morten Christensen

Dato : 28-08-01 10:29

> Du kan nok ikke få meget mere for den end 6-7-8000 kr. for hvis folk vil
> have en ny - lovlig, så går man til forhandleren. Men hvis du tuner
> den...stiger den i værdi!

Det vil jeg nu ikke mene.... de fleste, jeg kender vil meget hellere købe en
knallert, som de ved ikke har været voldstunet og er helt forskruet og
muligvis med smadrede lejer osv....

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Morten Christensen