Et stort smil breder sig under hjelmen
Fra : JR

Dato : 27-08-01 20:54

Klokken 16 styrtregner det.

Klokken 18 ruller jeg ud af landevejen, der er vasket komplet ren og blæst 100% tør. Der er ikke en
bil i nærheden og motoren dunker trofast ved 4000 o/m. Smilet bliver endnu bredere, for fanden det
er godt planlagt af vejret.

På vej hjem ved 22 tiden blæser det lidt og skyer tårner sig op men ikke en dråbe regn

Ikke én eneste SR500 så jeg men adskillige meget flotte restaurerede XS 650. Dejlig lyd. Der var
utrolig mange utrolige Harley'er i år, mange rene kunstværker i crom, lak og lyd.

Jim Radmer

Fra : Brian aka Hekto

Dato : 28-08-01 14:19

Jeg så da i det mindste een sort SR500!