Problemer med vedhæftede filer i Outlook 2~
Fra : Lars Enøe

Dato : 27-08-01 20:14

Hej Allesammen!

Jeg har fået det problem, at Outlook 2000 synes det er smart at spære
for nogle filer jeg har fået tilsendt, efter jeg har opgraderet min
Outlook 2000, kan det virkelig være rigtig. Er der ikke nogen måde jeg
kan slå det fra på.

Elller skal man virkelig slette Outlook 2000 og geninstallere???

på forhånd tak!

Med venlig hilsen

Lars Enøe

Fra : Tue Hellstern

Dato : 27-08-01 20:55

Hej Lars,
Dit spørgsmål har været "behandlet" i gamle indlæg.

> [...]
> for nogle filer jeg har fået tilsendt, efter jeg har opgraderet min
> Outlook 2000, kan det virkelig være rigtig. Er der ikke nogen måde jeg

Gå ind på www.slipstick.com på deres forside er der et link til noget med
"Opning exe attachments ....."
Følg den beskrivelse der er med at tilføje de filer du IKKE vil blokere.

Hilsen
Tue Hellstern

Fra : Lars Enøe

Dato : 28-08-01 08:47

On Mon, 27 Aug 2001 21:55:02 +0200, "Tue Hellstern"
<info@f1-support.dk> wrote:

>Hej Lars,
>Dit spørgsmål har været "behandlet" i gamle indlæg.
Det kan jeg se, men jeg synes stadig ikke jeg kan finde noget på
Outlook 2000

>Gå ind på www.slipstick.com på deres forside er der et link til noget med
>"Opning exe attachments ....."
>Følg den beskrivelse der er med at tilføje de filer du IKKE vil blokere.
Det er da vist også stadig kun til Outlook 2002, jeg synes ikke der
står noget om Outlook 2000

Med venlig hilsen

Lars Enøe

Fra : Tue Hellstern

Dato : 28-08-01 19:57

Hej Lars
> Det er da vist også stadig kun til Outlook 2002, jeg synes ikke der
> står noget om Outlook 2000

Det du har hentet er en sikkerheds opdatering der bringer sikkerheden i
Outlook 2000 op på niveau med 2001.
Beskrivelse skulle også virke på Outlook 2000

Hilsen
Tue Hellstern