/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
SKAL DET VÆRE SÅ BESVÆRLIGT
Fra : Jens S. Rasmussen


Dato : 27-08-01 19:22

nu har jeg HAFT adsl siden tirsdags i sidste uge (TDC)
men det har ikke virket !
jeg har haft store problemer med at komme igennem til deres hot line, dvs.
jeg har ventet i mere end 25 min pr gang. og jeg har ringet flere gange.. (2
timer om dagen)
nu kan det fandme snart være nok !
de kan sq ikke en gang finde ud af hvem jeg skal snakke om ang. et afslag i
prisen.
om som om det ikke er nok så kan det først ringe en (tekniker) på onsdag HA
HA
der har været en fejl på centralen ?? men hvad fanden er der nu galt ?

en pisse SUR

TDC kunde



 
 
Lars H. Fischer (27-08-2001)
Kommentar
Fra : Lars H. Fischer


Dato : 27-08-01 19:43

"Jens S. Rasmussen" <jens@elbaekhus.dk> skrev i en meddelelse
news:9me37o$1ju0q$1@ID-61574.news.dfncis.de...
> nu har jeg HAFT adsl siden tirsdags i sidste uge (TDC)
> men det har ikke virket !
> jeg har haft store problemer med at komme igennem til deres hot line, dvs.
> jeg har ventet i mere end 25 min pr gang. og jeg har ringet flere gange..
(2
> timer om dagen)
> nu kan det fandme snart være nok !
> de kan sq ikke en gang finde ud af hvem jeg skal snakke om ang. et afslag
i
> prisen.
> om som om det ikke er nok så kan det først ringe en (tekniker) på onsdag
HA
> HA
> der har været en fejl på centralen ?? men hvad fanden er der nu galt ?
>
> en pisse SUR
>
> TDC kunde

Du har vel ikke betalt for 99.999% oppetid og døgnservice, for så ville jeg
straks sende en klage....?

Hilsen
Lars H. Fischer



Simon Pedersen (27-08-2001)
Kommentar
Fra : Simon Pedersen


Dato : 27-08-01 21:28


"Jens S. Rasmussen" <jens@elbaekhus.dk> skrev i en meddelelse
news:9me37o$1ju0q$1@ID-61574.news.dfncis.de...

[SNIP en masse brok]

> der har været en fejl på centralen ?? men hvad fanden er der nu galt ?

Slap nu lige af mester. ADSL er ikke så enkel en historie som alle mulige
lalleglade og krævende danskere går rundt og tror. Træk lige vejret og nyd
sensommeren. Jeg er sikker på at TDC nok snart skal få din linie op at stå
og give dig lidt goodwill.

- suk endnu en knallert der ikke aner hvor meget han får for pengene.

>
> en pisse SUR
>
> TDC kunde


--
Mvh. Simon Pedersen

Over himself, over his own
body and mind, the individual is sovereign



Kasper (28-08-2001)
Kommentar
Fra : Kasper


Dato : 28-08-01 09:31


> - suk endnu en knallert der ikke aner hvor meget han får for pengene.

hvad er det for noget fis - han får de ingenting for de penge han har
betalt - jeg går ud fra han har betalt for at være på nettet og ikke
ventetiden før det kan lade sig gøre !?!?

Jeg har det samme problem - jeg er blevet henvist til 4 forskellige 3 x 80
numre, omkring dekort på adsl regningen, da jeg KUN har været på i 7 dage ud
af nu 28 dage ! Jeg venter STADIG på at det kommer til at virke !

Kasper



Allan Jensen (28-08-2001)
Kommentar
Fra : Allan Jensen


Dato : 28-08-01 16:51


> Slap nu lige af mester. ADSL er ikke så enkel en historie som alle mulige
> lalleglade og krævende danskere går rundt og tror.

Det kan da være rystende ligegyldigt for kunderne, hvor enkel en historie
ADSL er. Det er ISP'en der udbyder et produkt, til en pris fastsat af
ISP'en, så må det da også være ISP'ens opgave at levere produktet. Jeg kan
ikke se at det har noget med, at være hverken krævende eller lalleglad, at
gøre.

> - suk endnu en knallert der ikke aner hvor meget han får for pengene.

- suk endnu en knallert der mener at det er smart at forsvarer en leverandør
der ikke leverer den vare der er solgt.

--
mvh
En i øvrigt tilfreds TDC BB kunde

Allan H. Jensen



Simon Pedersen (28-08-2001)
Kommentar
Fra : Simon Pedersen


Dato : 28-08-01 20:07


"Allan Jensen" <allan.midl1@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3b8bbdf6$0$1645$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>

>
> Det kan da være rystende ligegyldigt for kunderne, hvor enkel en historie
> ADSL er. Det er ISP'en der udbyder et produkt, til en pris fastsat af
> ISP'en, så må det da også være ISP'ens opgave at levere produktet. Jeg kan
> ikke se at det har noget med, at være hverken krævende eller lalleglad, at
> gøre.

En ADSL-linie er ikke bare at sætte et skillefilter og en router op. Der kan
opstå problemer SÅ mange steder. Det er det "i" skal have noget forståelse
for. Jeg er sikker på at der bliver gjort noget fra TDC's side. Hvis div.
afdelinger er opmærksomme på problemet, så bliver der jo vel også
fejlrettet. At en kunde ikke hører fra ISP'en betyder jo ikke at der ikke
sker noget.

Selvfølgelig skal TDC levere det produkt de bliver betalt for, men jeg synes
blot at der mangler lidt forståelse for produktet fra kundernes side. De
fleste ANER ikke hvor meget man får for sine 500kr om måneden når man har en
ADSL-linie.

Men mon ikke TDC uden at kny giver manden et fornuftigt nedslag i prisen.

Jeg tillader mig at emaile dig, Allan, og Jens S. Rasmussen, en Hr. René
Madsen's glimrende skrivelse om ADSL.

Andre interesserede er velkommen til at skrive til mig og så skal jeg med
glæde sende skrivelsen.


> --
> mvh
> Allan H. Jensen


--
Mvh. Simon Pedersen

Over himself, over his own
body and mind, the individual is sovereign




Allan H. Jensen (28-08-2001)
Kommentar
Fra : Allan H. Jensen


Dato : 28-08-01 20:43

On Tue, 28 Aug 2001 21:07:12 +0200, "Simon Pedersen"
<Simon@NOSPAMemail.dk> wrote:


>En ADSL-linie er ikke bare at sætte et skillefilter og en router op. Der kan
>opstå problemer SÅ mange steder. Det er det "i" skal have noget forståelse
>for.

Jeg har skam fuld forståelse for at der kan opstå problemer mange
steder i en internetforbindelse.

>Jeg er sikker på at der bliver gjort noget fra TDC's side. Hvis div.
>afdelinger er opmærksomme på problemet, så bliver der jo vel også
>fejlrettet. At en kunde ikke hører fra ISP'en betyder jo ikke at der ikke
>sker noget.

Du har uden tvivl ret, TDC kan formodentlig ikke leve i længden med
alt for mange utilfredse kunder.

>Selvfølgelig skal TDC levere det produkt de bliver betalt for, men jeg synes
>blot at der mangler lidt forståelse for produktet fra kundernes side. De
>fleste ANER ikke hvor meget man får for sine 500kr om måneden når man har en
>ADSL-linie.

Prisen på ADSL-linien er efter min mening stadig uinteressant, da den
er fastsat af udbyderen efter, hvad man må formode, grundig økonomisk
overvejlelse af hvad der kan betale sig.

>Men mon ikke TDC uden at kny giver manden et fornuftigt nedslag i prisen.
>
Det skal jeg ikke kunne sige

Grunden til mit første indlæg var udelukkende at man ofte ser folks
klager (her i gruppen) blive afvist med et: du får hvad du betaler
for.

Man ser aldrig i reklamerne fra diverse ISP'er en tekst i stil med :

Vi beklager der kan til tider opstå problemer med at få en adresse fra
vores DHCP-server, af og til kan du ikke få kontakt med en
news-server, måske virker din forbindelse først 1, 2 eller 3 uger
efter vi lovede det osv....

Min pointe er, Udbyderne sælger deres varer til alle, også ikke-
netværks experter, så må man også forvente en del brok, fra disse
ikke-eksperter, når varen ikke lever op til de forventninger man
rejser hos kunden.


--
Allan H. Jensen

dansk (28-08-2001)
Kommentar
Fra : dansk


Dato : 28-08-01 22:51

lige præcis

jens rasmussen

--
-----------------------------------------------------
Click here for Free Video!!
http://www.gohip.com/freevideo/

"Allan H. Jensen" <ahj1@mail.tele.dk> wrote in message
news:uprnotkb6e6nsd6jngmp7h05oggj883cbt@4ax.com...
> On Tue, 28 Aug 2001 21:07:12 +0200, "Simon Pedersen"
> <Simon@NOSPAMemail.dk> wrote:
>
>
> >En ADSL-linie er ikke bare at sætte et skillefilter og en router op. Der
kan
> >opstå problemer SÅ mange steder. Det er det "i" skal have noget
forståelse
> >for.
>
> Jeg har skam fuld forståelse for at der kan opstå problemer mange
> steder i en internetforbindelse.
>
> >Jeg er sikker på at der bliver gjort noget fra TDC's side. Hvis div.
> >afdelinger er opmærksomme på problemet, så bliver der jo vel også
> >fejlrettet. At en kunde ikke hører fra ISP'en betyder jo ikke at der ikke
> >sker noget.
>
> Du har uden tvivl ret, TDC kan formodentlig ikke leve i længden med
> alt for mange utilfredse kunder.
>
> >Selvfølgelig skal TDC levere det produkt de bliver betalt for, men jeg
synes
> >blot at der mangler lidt forståelse for produktet fra kundernes side. De
> >fleste ANER ikke hvor meget man får for sine 500kr om måneden når man har
en
> >ADSL-linie.
>
> Prisen på ADSL-linien er efter min mening stadig uinteressant, da den
> er fastsat af udbyderen efter, hvad man må formode, grundig økonomisk
> overvejlelse af hvad der kan betale sig.
>
> >Men mon ikke TDC uden at kny giver manden et fornuftigt nedslag i prisen.
> >
> Det skal jeg ikke kunne sige
>
> Grunden til mit første indlæg var udelukkende at man ofte ser folks
> klager (her i gruppen) blive afvist med et: du får hvad du betaler
> for.
>
> Man ser aldrig i reklamerne fra diverse ISP'er en tekst i stil med :
>
> Vi beklager der kan til tider opstå problemer med at få en adresse fra
> vores DHCP-server, af og til kan du ikke få kontakt med en
> news-server, måske virker din forbindelse først 1, 2 eller 3 uger
> efter vi lovede det osv....
>
> Min pointe er, Udbyderne sælger deres varer til alle, også ikke-
> netværks experter, så må man også forvente en del brok, fra disse
> ikke-eksperter, når varen ikke lever op til de forventninger man
> rejser hos kunden.
>
>
> --
> Allan H. Jensen



Rabbit_HGC (31-08-2001)
Kommentar
Fra : Rabbit_HGC


Dato : 31-08-01 13:47

> En ADSL-linie er ikke bare at sætte et skillefilter og en router op. Der
kan
> opstå problemer SÅ mange steder. Det er det "i" skal have noget forståelse
> for. Jeg er sikker på at der bliver gjort noget fra TDC's side. Hvis div.
> afdelinger er opmærksomme på problemet, så bliver der jo vel også
> fejlrettet. At en kunde ikke hører fra ISP'en betyder jo ikke at der ikke
> sker noget.

Hvis man nu køber en ny bil, og den ikke kan starte, skal man så sige at det
er da helt i orden, den er jo også sammensat af så mange dele.

Eller et nyt køleskab der ikke virker, er det så iorden fordi det er
kompliceret lavet.

øhhhh, hvis man køber en vare så kan/skal man sku da forvente at det virker,
hvis ikke har man da ret til at blive knotten.

just my 0.25 cents

Rab




Simon H. Pedersen (31-08-2001)
Kommentar
Fra : Simon H. Pedersen


Dato : 31-08-01 14:37


"Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk> wrote in message
news:3b8f85ea$0$262$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hvis man nu køber en ny bil, og den ikke kan starte, skal man så sige at
det
> er da helt i orden, den er jo også sammensat af så mange dele.
>
> Eller et nyt køleskab der ikke virker, er det så iorden fordi det er
> kompliceret lavet.
>
> øhhhh, hvis man køber en vare så kan/skal man sku da forvente at det
virker,
> hvis ikke har man da ret til at blive knotten.

Det er en dårlig analogi. Her har man mulighed for at teste hvert enkelt
produkt inden at det bliver leveret. Det kan man ikke med ADSL.

>
> Rab
>

Mvh. Simon Pedersen



Kenneth (01-09-2001)
Kommentar
Fra : Kenneth


Dato : 01-09-01 11:08


"Simon H. Pedersen" <simon@NOSPAMemail.dk> skrev i en meddelelse
news:9mo3u9$nvb$1@news.cybercity.dk...
>
> Det er en dårlig analogi. Her har man mulighed for at teste hvert enkelt
> produkt inden at det bliver leveret. Det kan man ikke med ADSL.

Hvad er det lige TDC teknikeren gør når han installere en linie nåe jo han
"TESTER" om den virker som den skal og om der er for meget støj på linien .
Så de har altså syntes jeg rig mulighed for at kontrollere om det hele er
iorden inden linien bliver overdraget til kunden .

Kenneth




Morten Boysen (01-09-2001)
Kommentar
Fra : Morten Boysen


Dato : 01-09-01 12:09

"Kenneth" <hitme@worldonline.dk> wrote in message
news:jr2k7.21650$3q.785885@news010.worldonline.dk...
> Hvad er det lige TDC teknikeren gør når han installere en linie nåe jo han
> "TESTER" om den virker som den skal og om der er for meget støj på linien
..
> Så de har altså syntes jeg rig mulighed for at kontrollere om det hele er
> iorden inden linien bliver overdraget til kunden .

Hele pointen er jo netop, at der kan være fejl andre steder end på linien.


--
Morten Boysen


Martin Mollerup (23-09-2001)
Kommentar
Fra : Martin Mollerup


Dato : 23-09-01 18:47

TDC giver ikke et fornuftig nedslag i prisen min adsl var nede 3 gange ved
skift til BB fra NE og efter jeg fik BB nede en uge det fig jeg 86 kroner
for og jeg har nok brugt 8-10 timer på at ringe til TDC DVS en timeløn på
8.6 kr. det er at svinr folk til.

Mollerup

"Simon Pedersen" <Simon@NOSPAMemail.dk> wrote in message
news:9mgq74$2cdb$1@news.cybercity.dk...
>
> "Allan Jensen" <allan.midl1@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:3b8bbdf6$0$1645$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
>
> >
> > Det kan da være rystende ligegyldigt for kunderne, hvor enkel en
historie
> > ADSL er. Det er ISP'en der udbyder et produkt, til en pris fastsat af
> > ISP'en, så må det da også være ISP'ens opgave at levere produktet. Jeg
kan
> > ikke se at det har noget med, at være hverken krævende eller lalleglad,
at
> > gøre.
>
> En ADSL-linie er ikke bare at sætte et skillefilter og en router op. Der
kan
> opstå problemer SÅ mange steder. Det er det "i" skal have noget forståelse
> for. Jeg er sikker på at der bliver gjort noget fra TDC's side. Hvis div.
> afdelinger er opmærksomme på problemet, så bliver der jo vel også
> fejlrettet. At en kunde ikke hører fra ISP'en betyder jo ikke at der ikke
> sker noget.
>
> Selvfølgelig skal TDC levere det produkt de bliver betalt for, men jeg
synes
> blot at der mangler lidt forståelse for produktet fra kundernes side. De
> fleste ANER ikke hvor meget man får for sine 500kr om måneden når man har
en
> ADSL-linie.
>
> Men mon ikke TDC uden at kny giver manden et fornuftigt nedslag i prisen.
>
> Jeg tillader mig at emaile dig, Allan, og Jens S. Rasmussen, en Hr. René
> Madsen's glimrende skrivelse om ADSL.
>
> Andre interesserede er velkommen til at skrive til mig og så skal jeg med
> glæde sende skrivelsen.
>
>
> > --
> > mvh
> > Allan H. Jensen
>
>
> --
> Mvh. Simon Pedersen
>
> Over himself, over his own
> body and mind, the individual is sovereign
>
>
>



Martin Mollerup (24-09-2001)
Kommentar
Fra : Martin Mollerup


Dato : 24-09-01 07:23

TDC giver ikke et fornuftig nedslag i prisen min adsl var nede 3 gange ved
skift til BB fra NE og efter jeg fik BB nede en uge det fik jeg 86 kroner
for og jeg har nok brugt 8-10 timer på at ringe til TDC DVS en timeløn på
8.6 kr. det er at svine folk til.
"Martin Mollerup" <mo@soh.dk> skrev i en meddelelse
news:3bae1f58$0$216$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> TDC giver ikke et fornuftig nedslag i prisen min adsl var nede 3 gange ved
> skift til BB fra NE og efter jeg fik BB nede en uge det fig jeg 86 kroner
> for og jeg har nok brugt 8-10 timer på at ringe til TDC DVS en timeløn på
> 8.6 kr. det er at svinr folk til.
>
> Mollerup
>
> "Simon Pedersen" <Simon@NOSPAMemail.dk> wrote in message
> news:9mgq74$2cdb$1@news.cybercity.dk...
> >
> > "Allan Jensen" <allan.midl1@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> > news:3b8bbdf6$0$1645$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > >
> >
> > >
> > > Det kan da være rystende ligegyldigt for kunderne, hvor enkel en
> historie
> > > ADSL er. Det er ISP'en der udbyder et produkt, til en pris fastsat af
> > > ISP'en, så må det da også være ISP'ens opgave at levere produktet. Jeg
> kan
> > > ikke se at det har noget med, at være hverken krævende eller
lalleglad,
> at
> > > gøre.
> >
> > En ADSL-linie er ikke bare at sætte et skillefilter og en router op. Der
> kan
> > opstå problemer SÅ mange steder. Det er det "i" skal have noget
forståelse
> > for. Jeg er sikker på at der bliver gjort noget fra TDC's side. Hvis
div.
> > afdelinger er opmærksomme på problemet, så bliver der jo vel også
> > fejlrettet. At en kunde ikke hører fra ISP'en betyder jo ikke at der
ikke
> > sker noget.
> >
> > Selvfølgelig skal TDC levere det produkt de bliver betalt for, men jeg
> synes
> > blot at der mangler lidt forståelse for produktet fra kundernes side. De
> > fleste ANER ikke hvor meget man får for sine 500kr om måneden når man
har
> en
> > ADSL-linie.
> >
> > Men mon ikke TDC uden at kny giver manden et fornuftigt nedslag i
prisen.
> >
> > Jeg tillader mig at emaile dig, Allan, og Jens S. Rasmussen, en Hr. René
> > Madsen's glimrende skrivelse om ADSL.
> >
> > Andre interesserede er velkommen til at skrive til mig og så skal jeg
med
> > glæde sende skrivelsen.
> >
> >
> > > --
> > > mvh
> > > Allan H. Jensen
> >
> >
> > --
> > Mvh. Simon Pedersen
> >
> > Over himself, over his own
> > body and mind, the individual is sovereign
> >
> >
> >
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste