Klistermærker ønskes fjrenet.
Fra : Frank.

Dato : 27-08-01 18:12

Min kære fader har købt en ny Drag Star og der til en vindskærm. Derpå er
der påklisteret nogle mærker hvorpå der står hvad man IKKE kan fjerne dem
med.
Hvad kan man så fjerne dem med? Skærmen er af plex eller noget der ligner,
så opløsningsmidler dur ikke. Sæbe dur heller ikke.
Gode forslag modtages her eller direkte på mail.

På forhånd tak
Frank
XJ 600 ´91

Fra : Nicolaj Christensen

Dato : 27-08-01 20:16

Fugt grundigt med vand og lån en hårtørrer. Under opvarmning kan de fint
trækkes af.
mvh
Nic

Fra : Foo Bar

Dato : 28-08-01 07:47

> Fugt grundigt med vand og lån en hårtørrer. Under opvarmning kan de fint
> trækkes af.

En god metode! Men bare lige for at nævne et 'økologisk' alternativ

Fugt grundigt med almindelig madolie - og lad det sidde et par dage.
Herefter plejer det ikke at være nogen større kunst at fjerne mærkater.

Claus.

Fra : Buck

Dato : 28-08-01 15:13

Jeg bruger noget der hedder "Label Off 50" fra Kontakt Chemie.
Det bruger jeg bl.a. til at fjerne tyverisikrings mærker fra diverse
overflader.
Disse mærker skulle efter sigende ikke kunne fjernes, men det her middel
virker fint...

jeg mener jeg har købt det hos www.rs-components.dk

og NEJ! Jeg er ikke professionel tyveknægt! Jeg arbejder i en IT-afdeling
hvor jeg ind imellem skifter plomberings mærker!!

--
/Buck
CB550F1 ´75

Fra : Lasse Madsen

Dato : 28-08-01 19:40

>Det bruger jeg bl.a. til at fjerne tyverisikrings mærker fra diverse

Hvor betryggende :)

narj jeg vil give dig ret i at Kontakt Chemie's produkt-serie indeholder en
masse fantastiske produkter som virker hvergang, jeg bruger selv deres
Kontakt 61, 60 samt Video spray ( jeg er elektronik tek )

M.v.h.
Lasse Madsen

Fra : Anet

Dato : 28-08-01 20:44

Den med hårtøreren det virker helt sikkert. Jeg har prøvet det selv og lærte
det af en skiltedame. Hun brugte det og viste mig hvordan man skulle gøre.
Jeg har siden fjernet mange irreterende mærker når man køber f.eks bil så er
den som regel overklistret på alle rudernes hjørner

hilsen

anet

Fra : Armand

Dato : 29-08-01 16:14

Anet <anet@email.dk> skrev i en news:9mgsg6$2i0i$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> Jeg har siden fjernet mange irreterende mærker når man køber f.eks bil
> så er den som regel overklistret på alle rudernes hjørner

Kåbeglas kan overhedes så der opstår flimmer i overfladen. Så far med
lempe!

--
Armand.