Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
God 2D - rimelig 3D
Fra : Gregers Petersen

Dato : 27-08-01 17:51

Hejsa.

Jeg leder efter et grafikkort i sub1000 kronersklassen.

Det skal være godt til 2D, rimeligt til 3D, og det vil ikke være et
minus med analogt tv-out.

--
MvH

Gregers Petersen

Fra : Armitage

Dato : 27-08-01 18:04

"Gregers Petersen" <Gregers@fjern-dette-Petersen.nu> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Jeg leder efter et grafikkort i sub1000 kronersklassen.

ATI Radeon256 w./TV-Out Bulk m. 32 SD RAM 963,-
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364587950

God 2D og TV-Out. Måske lidt under GeForce MX ydelse i 3D

eller

ATI Radeon256 Bulk m. 32 DDR RAM 1115,-
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364587951

God 2D, rimelig 3D. Tættere på GeForce2 GTS ydelse i 3D

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-08-01 18:07

"Gregers Petersen" <Gregers@fjern-dette-Petersen.nu> wrote in message
> Hejsa.
>
> Jeg leder efter et grafikkort i sub1000 kronersklassen.

Efter sigende laver Matrox gode 2D kort. samt ATI

Fx. kan du få dette kort,,, kanont til 2D

Matrox Millennium G550 Dualhead DVI + RGB Retail
Max Resolution: 2048 x 1536 Pixels
Memory: 32MB DDR RAM
Chipset: Matrox G550
RAMDAC: 360MHz
Type: AGP x2/x4
Connector: 2 x 15pin D-sub /TV-Out & DVI
Warranty: 3 years

For 1300 kroner inklusiv fragt.

Fra : ThomasT

Dato : 27-08-01 19:13

Prøv Palit Daytona Geforce2 Pro 32 mb. Kanonkort. Til 999,- hos
www.compumail.dk

Fra : Wizeguy

Dato : 28-08-01 18:19

"ThomasT" <thth@pc.dk> wrote in message
> Prøv Palit Daytona Geforce2 Pro 32 mb. Kanonkort. Til 999,- hos
> www.compumail.dk

Nu er 2D kvalitet jo 1. prioritet for Gregers, og her er GeForce 2 altså
væsentligt dårligere end både Matrox G400/450/550 og ATI Radeon.

--
Best regards,
Anders Albrechtsen, AKA Wizeguy

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 27-08-01 19:24

> [...]
>
> Jeg leder efter et grafikkort i sub1000 kronersklassen.
>
> Det skal være godt til 2D, rimeligt til 3D, og det vil ikke være et

Køb et ATI Radeon 32 DDR retail til 999,- hos Computercity.

Mogens

Fra : Wizeguy

Dato : 28-08-01 18:20

"¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨" <mogens"fjern mig"@nielsen.ac> wrote in message

> "Gregers Petersen" <Gregers@fjern-dette-Petersen.nu> skrev i en meddelelse

> Køb et ATI Radeon 32 DDR retail til 999,- hos Computercity.
>

> Mogens

Det vil jeg også anbefale. Det er fantastisk i 2D, og yder næsten det samme
i 3D som et GeForce 2.

Fra : ZiCoN

Dato : 28-08-01 07:31

Jeg har nu bare altid hørt, hvis du vil ha en god 2D ydelse er det Matrox du
skal ha... Men ATI Radeon skulle være på næsten, hvis ikke samme niveau...

--
ZiCoN
Icq: 39220376

http://www.igi.dk

Fra : Gregers Petersen

Dato : 28-08-01 19:48

> [...]
>
> Jeg leder efter et grafikkort i sub1000 kronersklassen.
>
> Det skal være godt til 2D, rimeligt til 3D, og det vil ikke være et

Tak for alle svarene.

--
MvH

Gregers Petersen