ændre Worddokumentikon
Fra : Anders

Dato : 27-08-01 16:24

Kan det lade sig gøre? I stedet for den normale ikon vil jeg gerne lave
nogle custommade til bestemte filer. Kan man gøre det eller skal jeg slå det
ud af hovedet?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-08-01 16:31

Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> Kan det lade sig gøre? I stedet for den normale ikon vil jeg gerne lave
> nogle custommade til bestemte filer. Kan man gøre det eller skal jeg slå det
> ud af hovedet?

jada...

Lav eller find et ikon i det rette format.

Kopier det til skuffen (æble+c)

Marker word dokumentet i Finder

Vis info (æble+i)

Klick på ikonet i "vis-info-vinduet" (du vil nu se en ramme omkring
ikonet)

sæt ind (æble+v)

Luk vis-info-vinduet (æble+w)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Jubii, jeg er blevet optaget på lærerseminariet...igen. Jeg leder dog
stadig efter en lejlighed i København

Fra : Martin Edlich

Dato : 27-08-01 16:34

In article <B7B03296.9A74%ajkmine@boxershortsmac.com>,
Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> Kan det lade sig gøre?

Ja.

> I stedet for den normale ikon vil jeg gerne lave
> nogle custommade til bestemte filer. Kan man gøre det eller skal jeg slå det
> ud af hovedet?

Du gør det på samme måde som du ændrer ikonet på alt muligt andet - vis
info på dokumentet og klistrer ikonet ind der hvor det gamle er.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Anders

Dato : 27-08-01 16:41

Martin Edlich skrev:

> Ja.

> Du gør det på samme måde som du ændrer ikonet på alt muligt andet - vis
> info på dokumentet og klistrer ikonet ind der hvor det gamle er.

Tak til begge for det hurtige svar!