MacSOUP
Fra : Per Madsen

Dato : 27-08-01 16:41

Jeg har netop idag fået adsl (YEEEES!!), og vil nu gerne sætte MacSOUP op
til at hente news via min nye opkobling (Cybercity). Jeg synes dog ikke
rigtig, jeg kan finde nogle steder i programmet, hvor jeg kan ændre dette.
Er der nogen der kan hjælpe

Mvh.

Per

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 27-08-01 15:55

On Mon, 27 Aug 2001 16:40:54 +0100, Per Madsen
<dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> rigtig, jeg kan finde nogle steder i programmet, hvor jeg kan ændre dette.

Du ændrer NNTP-server i kontrolpanelet "Internet Config":
Æblemenu -> Internet -> News -> NNTP-server.

-j

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-08-01 16:04

> [...]

> rigtig, jeg kan finde nogle steder i programmet, hvor jeg kan ændre dette.

MacSOUP bruger InternetConfig som er systemwide, hvis du bruger Mac OS
8.5 eller nyere:

Applemenu -> "Kontrolpaneler" -> "Internet", vælg fanebladet "News"

hvis du bruger et ældre OS skal du lokalisere programmet InternetConfig

- Jeg ved ikke om det gælder alle versioner af suppen, men den seneste
har et menu-emne der åbner enten kontrolpanelt Internet eller
InternetConfig: "File" -> "Open Internet Config"

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Jubii, jeg er blevet optaget på lærerseminariet...igen. Jeg leder dog
stadig efter en lejlighed i København