Maling af fliser
Fra : thomas

Dato : 27-08-01 14:02

Har nogen i gruppen erfaringer med at male fliser i et badeværelse.
Jeg tænker her på om resultatet kan holde, eller om det er en "nem" løsning
man hurtigt bliver træt af.

Hilsen

thomas

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 27-08-01 19:28

> Har nogen i gruppen erfaringer med at male fliser i et badeværelse.
> Jeg tænker her på om resultatet kan holde, eller om det er en "nem"
løsning
> man hurtigt bliver træt af.

Hej Thomas,
Vi har malet fliserne i vores badeværelse, og resultatet er blevet meget
fint. Det eneste problem vi har, er at malingen på fliserne i selve
brusekabinen begynder at krakelere og skalle af efter 1½ - 2 års tid, men så
får det bare en gang til.
Det kræver at du er meget omhyggelig med afrensning, bruger speciel
hæftegrunder til fliser - gå helst til en ordentlig farvehandler og spørg om
råd - ikke noget med billig Bilka-maling.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Tommy Norling Peders~

Dato : 30-08-01 20:51

Hej Thomas

Har også prøvet at male fliser på badeværelse med stor succes.
Har købt det hele i Flygger.
Eneste minus er at den grunder man skal bruge lugter meget stærkt.Så husk
kraftig udluftning mens du maler.
Held og lykke.
Hilsen Tommy