døde ericsson 2618 genoplivet
Fra : Tom A Jensen

Dato : 27-08-01 13:12

hej
der var nogle stykker (bla mig) der for ca 1/2 års tiden prøvede et program
til at låse ericsson 2618 op ,men det resultat at telefonen gik fulstændig
død.
jeg havde så telefonen til at kigge i skuffen indtil igår hvor jeg lige
ville prøve nogle forskellige unlocks programmer.
det endte så mig at jeg fik liv i telefonen igen og at den virker
fuldstændig ok nu
hvis der er nogle af dem der fik ødelagt deres telefon dengang ,der er int.
i programmet kan de sende en mail til mig og jeg skal sende det til dem .
mvh
tom jensen
viborg
__
Siemens c35-m35-s35 + ericsson 2618-2628-t20 unlockes .
Mail for nærmere info:
mailto:2fast4y@post5.tele.dk

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 27-08-01 14:34

Tom A Jensen skrev:

> [...]
> hvis der er nogle af dem der fik ødelagt deres telefon dengang ,der er
> int. i programmet kan de sende en mail til mig og jeg skal sende det

Viste du ikke den gang? Det du gør er jo at skrive et nyt stykke sofrtware
til telefonen, og derfor kan den nu tænde...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : Tom A Jensen

Dato : 28-08-01 01:04

Boris Mathiasen <GSMUnlockDK@cREMOVE.dk> skrev i en
> Viste du ikke den gang? Det du gør er jo at skrive et nyt stykke
sofrtware
> til telefonen, og derfor kan den nu tænde...
>
> /bm

----

hej boris
nej ,det vidste jeg desværre ikke med den 2618 ,ellers havde jeg jo ikke
skrevet det
og nu har jeg fået mail fra 7-8 stykker som havde haft samme problem og
sendt dem programmet,så jeg var vist ikke den eneste.
mvh
tom jensen
viborg
__