Musik i seven
Fra : Martin

Dato : 27-08-01 11:09

Hvilken musik er det der bliver brugt i introen til Seven?

--
Med Venlig Hilsen

- Martin Helbo
www.mind-media.dk

Fra : Lars Vadsholt

Dato : 27-08-01 13:39

Martin skrev i meddelelsen
<3b8a3afb$0$76767$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Hvilken musik er det der bliver brugt i introen til Seven?

Det er et remix af etNine Inch Nails nummer der hedder Closer (er en smule
anderledes i film versionen, men ikke meget). Remixet heddder Precursor, og
findes på en CD der hedder "Closer" (består af 2 cd'er, hvoraf seven
nummeret findes på den cd der hedder Further Away).

mvh
Lars

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-08-01 13:41

Hej!

Lars Vadsholt wrote:

> [...]
> findes på en CD der hedder "Closer" (består af 2 cd'er, hvoraf seven
> nummeret findes på den cd der hedder Further Away).

Man skal ikke købe soundtracket til Seven hvis man forventer titelmelodien og
det de spiller under efterteksterne. Disse to numre findes nemlig ikke derpå!
Jeg fandt ud af det på den hårde måde :(

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

Tullende rundt i en rød Ford Escort 1.6i GLX '96 med nul gejl!

Fra : Martin

Dato : 27-08-01 20:29

Jeg siger tak

--
Med Venlig Hilsen

- Martin Helbo
www.mind-media.dk

Fra : J

Dato : 27-08-01 15:50

Jeg kan ikke huske hvad nummeret hedder, men gruppen hedder Gravity Kills.

Jonas

Fra : Lars Vadsholt

Dato : 27-08-01 17:49

J skrev i meddelelsen <3b8a5e40$0$3244$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...
>Jeg kan ikke huske hvad nummeret hedder, men gruppen hedder Gravity Kills.

Hvis det er melodien der bruges i åbningssekvensen af filmen, så er det ikke
Gravity Kills. Men GK er med på soundtracket til Seven med nummeret Guilty.

mvh
Lars