Visning af web side i egen html.
Fra : Michael Petersen

Dato : 27-08-01 10:46

Hvordan kan man på ens egen hjemmeside lave visninger af 2 andre
hjemmesider, så man kan se 2 sider side om side.

--
Med venlig hilsen/Best regards
Michael Petersen

Fra : Per Christoffersen

Dato : 27-08-01 11:27

"Michael Petersen" <michael@hifiimport.dk> wrote in message
> Hvordan kan man på ens egen hjemmeside lave visninger af 2 andre
> hjemmesider, så man kan se 2 sider side om side.

Du kan lave en frame-opbygning, hvor de to sider lægges ind i hver sin
frame.
Du skal bare lige være opmærksom på, at indplacering andres sider i dit eget
frameset (indbygning i dit eget website) betragtes som rigtig dårlig skik,
og i visse tilfælde endda vil være ulovligt/forsøges stoppet med
advokathjælp.

Med mindre, de to sider de vil vise er nogen du selv er involveret, eller du
har et utvetydig smatykke fra indehaverne af siderne, så lad hellere være.

Hvis det er noget du skal bruge til f.eks. at sammenligne kode el.lign.(som
du selv laver), eller noget du kun skal bruge selv, så skulle der ikke være
problemer.

/Per

Fra : Michael Petersen

Dato : 27-08-01 12:16

Jeg har prøvet at lave det som frame, men jeg får kun et "billede", som
viser at der ikke er noget billede, har du et kode eks.?
(det er noget jeg skal bruge privat).

Fra : Michael Petersen

Dato : 27-08-01 14:09

Det virker nu, jeg havde sat farme ind mellem <body> og </body>

Fra : Per Christoffersen

Dato : 27-08-01 14:21

> Det virker nu, jeg havde sat farme ind mellem <body> og </body>

Ja det går jo ikke
Der skal slet ikke være nogen bodydel, når du laver frameset.

/Per