sms til email gateway?
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 27-08-01 10:28

Jeg søger en SMS til email gateway. Altså et sted hvor man kan opgive en
bestemt emailadresse, som man ønsker at modtage sine sms-beskeder på i
stedet for sin telefon.
Kender du noget til dette, og hvis du gør er jeg meget interesseret i at
vide hvem jeg evt. skal kontakte (hos TDC) som kan indsætte denne bestemte
email-adresse og omdirigere sms-beskeder sendt til min telefon til en
bestemt emailadresse, som jeg skal kunne bestemme.

En anden ting jeg søger er et SMS-program som sender sms-beskeder til mange
telefoner ad gangen, med afsender som et mobilnummer. Det er let nok at
finde et emailprogram som sender sms-beskeder med afsender udformet som en
emailadresse eller et andet mærkeligt nummer.. Pointen er at jeg selv skal
kunne bestemme afsendernummeret. Kender du til et sådant program? eller
hvordan gør jeg?

Hvis du ved det mindste om disse 2 spørgsmål, vil jeg meget gerne have et
par kommentarer : )

Skriv / ring til mig hurtigst muligt!

Venlige hilsner
Jesper Rasmussen

Tlf: 51210414

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-08-01 14:53

Jesper Rasmussen skrev:

>En anden ting jeg søger er et SMS-program som sender sms-beskeder til mange
>telefoner ad gangen, med afsender som et mobilnummer.

Du kan evt. bruge www.coolsms.dk - der kan du sende til mange af
gangen med dit eget mobilnummer.

Jeg har ikke hørt noget om SMS->email, men råb da lige højt hvis du
finder ud af noget. Jeg skal ikke selv bruge det, men jeg er da
nysgerrig.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 30-08-01 15:16

Coolsms virker jo meget fint!

Er der så nogen som kender til et program, hvor man ringer direkte op til
SMSC og sender sine smsser der (med eget mobilnummer som afsender) .

Hvor kan jeg få det program henne, hvis et sådant findes?

Hilsner
Jesper

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-08-01 15:17

Jesper Rasmussen skrev:

>Coolsms virker jo meget fint!

Yup, de har lige opgraderet et eller andet, så beskeder kommer igen
hurtigt frem - der var noget forsinkelse på på et tidspunkt...

>Er der så nogen som kender til et program, hvor man ringer direkte op til
>SMSC og sender sine smsser der (med eget mobilnummer som afsender) .
>
>Hvor kan jeg få det program henne, hvis et sådant findes?

Hmm, SonoNote siger mig et eller andet. Jeg har aldrig selv pillet ved
det, prøv evt. at søge efter det.

venligst,
Lasse Hedegaard